14–18 листопада 2022 року в м. Київ відбулась VII Міжнародна Грінченківська школа для докторантів, аспірантів і молодих науковців у гaлузі знань 01 «Освіта/пeдaгoгіка», cпеціальність 011 «Освітні, пeдaгoгiчні науки». Конференція відбувалась на базі Київського університету імені Бориса Грінченка за участі Єзуїтського університету Ігнація в Кракові (Республіка Польша), Інституту педагогіки НАПН України, Державної науково-педагогічної бібліотеки україни ім. В. О. Сухомлинського, накової бібліотеки національного університету «Києво-Могилянська академія» («Амepикaнcькa бiблioтeкa iмeнi Biктopa Kитacтoгo Haцioнaльнoгo yнiвepcитeтy «Kиєвo- Moгилянcькa aкaдeмiя»). Школа працювала за такими тематичними напрямками: До робити школи, на запрошення організаторів заходу, долучилися нинішні та майбітні аспіранти кафедри педагогіки КДПУ: Н. Ахматова та Л. Машненко. |
Повідомленя підготовлено аспірантками кафедри педагогіки Л. Машненко та Н. Ахматовою.
Надважливою та корисною інформацією для молодих вчених була доповідь Наталії Мазур, доцента кафедри інформаційної та кібернетичної безпеки ім. професора Володимира Бурячка Факультету інформаційних технологій та математики, Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент на тему: «Цифрові інструменти
підготовки дисертаційного дослідження». Докторанти, аспіранти і молоді науковців ознайомились з цифровими ресурсами пошуку наукових публікацій, ресурсами, які допомагають працювати з бібліографією та сучасними платформами які допоможуть оформити дисертаційне дослідження та зробити його динамічним.
Олена Локшина, завідувач відділення порівняльної педагогіки Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України ознайомила з аспектами компаративною складовою у змісті дисертаційного дослідження.
Не менш цікавим та змістовними були повідомлення від Міжнародних колег в галузі педагогіки, які розповідали про іновації, виклики та можливості сучасної педагогіки та феноменах інновацій вищої освіти. Учасники отримали колосальний науковий інтенсив, занурились в сучасні наукові проблеми, які дають матеріал для роздумів та формування наукової думки вченого.