ОСВІТНЬО-НАУКОВА ПРОГРАМА
011 Освітні педагогічні науки
2022 - 2023 н.р.
|
Рівень вищої освіти |
третій (освітньо-науковий) |
|
Ступінь вищої освіти |
доктор філософії (PhD) |
|
Галузь знань |
01 Освіта/Педагогіка |
|
Спеціальність |
011 Освітні, педагогічні науки |
|
Нормативні компоненти ОНП |
|||
|
Універсальний складник |
|||
|
ОК1. |
Сучасна наукова філософія |
покликання | |
|
ОК2. |
Іноземна мова академічного спрямування |
покликання | |
|
ОК3. |
Сучасні інформаційні технології в науковій та педагогічній діяльності |
покликання | |
|
ОК4. |
Академічне письмо та риторика |
покликання | |
|
ОК5. |
Менеджмент наукової та інноваційної діяльності |
покликання | |
| ОК6. | Наукові засади організації педагогічної діяльності | робоча програма | силабус |
|
Спеціальний складник |
|||
|
ОК7. |
Методологія педагогіки: теоретичний та прикладний аспекти |
||
|
ОК8. |
Педагогічний самоменеджмент |
силабус | |
|
ОК9. |
Науково-викладацька практика |
||
|
Вибіркові компоненти ОНП |
|||
|
Універсальна складова |
|||
|
ВК1. |
Методологія та організація наукових досліджень / Етика професійного дискурсу / Трансформація освіти в сучасному суспільстві |
||
| Спеціальна складова | |||
| ВК2. | Методика організації історико-педагогічних досліджень | силабус | |
| Методика організації науково-педагогічних досліджень | силабус | ||
| Педагогічний дизайн | силабус | ||
| ВК3. | Дидактика вищої школи | силабус | |
| Методологічна культура педагогічної діяльності | силабус | ||
| Моніторинг та діагностика якості освіти | силабус | ||
| ВК4. | Гендерний вимір історії та теорії педагогіки | силабус | |
| Педагогічна компаративістика | силабус | ||
| Інноваційна педагогічна діяльність фахівця | силабус | ||
| Актуальні питання дидактики | силабус | ||










