8 жовтня 2022 року відбулася відкрита лекція канд. пед. наук, доцента кафедри педагогіки Потапенка О. Б. за темою «Становлення та розвиток наукової педагогіки (16 – перша пол. 17 ст.)» для студентів І курсу факультету дошкільної та технологічної освіти (гр. ДВП-22; СО-22).
Лекційне заняття проводилося в умовах дистанційного навчання з використанням сервісу Zoom. З метою підвищення наочності навчального матеріалу та полегшення його сприйняття викладач використав мультимедійні презентації.
Відкрита лекція, проведена Потапенком О. Б. колегами була оцінена позитивно. Особливу увагу в аналізі було приділено цікаво підібраному та грамотно структурованому навчальному матеріалу, вмінню викладача доступно розкривати перед студентською аудиторією складні проблеми теоретичних пошуків педагогів минулих часів. Також колеги висловили побажання використовуватиінтерактивні технології та мотивувати активність студентів під час навчальних занять.
На лекції було розглянуто питання розробки основ педагогічної науки в працях видатних педагогів Я. Коменського і Д. Локка. Значну увагу було приділено розвитку науково-педагогічних знань Й. Песталоцці, Й. Гербартом і А. Дістервегом. В основу розробки навчального матеріалу лекції було покладено біографічний і феноменологічний підходи. | |||
Лекційне заняття проводилося в умовах дистанційного навчання з використанням сервісу Zoom. З метою підвищення наочності навчального матеріалу та полегшення його сприйняття викладач використав мультимедійні презентації. | |||
|
|||
По завершенню лекції відбувся аналіз відкритого заняття, в якому прийняли участь завідувачка кафедри педагогіки професорка Дороніна Т. О. та викладачі кафедри: професорка Кучер С. Л,, доцентка Іванова В. В., доцентка Макаренко І. Є., доцентка Щербина С. М., старша викладачка Волощук І. А. До обговорення також долучились аспіранти спеціальності 011. Освітні, педагогічні науки. |