Кафедра педагогіки
Криворізький державний педагогічний університет
 

 З 2015 р. на кафедрі педагогіки започатковано науково-методичний журнал - альманах "Педагогічне Криворіжжя",

в якому аспіранти, які навчаються за ОНП 011 Освітні, педагогічні науки, мають можливість прилюднити проміжні результати власних наукових пошуків.

https://kdpu.edu.ua/pedahohiky/naukova-robota/naukovi-vydannia-kafedry/811-pedahohika-v-zapytanniakh-ta-vidpovdiakh-navchalnyi-posibnyk.html
 

Розміщуємо список публікацій аспірантів, пошукачів та здобувачів вищої освіти (PhD) у часописі "Педагогічне Криворіжжя" з 2016 по 2022 рр.  

з\п

Прізвище, ім’я аспіранта

Назва публікації

 

(№ 2) 2016 рік (покликання)

1.

Басюк Л. Б.

Варіативність визначення поняття "гендер" у сучасному педагогічному дискурсі

 

2.

Коваленко І. А.

Визначення поняття «педагогічна персоналія» у сучасній історико-педагогічній науці

 

3.

Селищева І. А.

Багатоперспективний підхід у історичній освіті європейських країн

 

4.

Шпонька Р. Ю., Козакова К. В., Калашник К. С.

Національно-патріотичне

виховання учнів основної школи

 

5.

Василюк Т. Г.

Педагогічна ігротехніка як інтерактивна технологія навчання студентів

 

6.

Волікова М. М.

Значення науково-публіцистичної спадщини А. С. Макаренка для підготовки майбутніх спеціалістів

 

7.

Кучерган Є. В.

Роль психічного стану випускників загальноосвітніх шкіл в адаптації до сучасних умов життя

 

8.

Мотуз Т. В.

Про програму курсу "Педагогіка толерантності" для студентів педагогічних спеціальностей

 

9.

Польгун К. В.

Труднощі в організації інклюзивного навчання та шляхи їх подолання

 

(№ 3) 2017 рік (покликання)

10.

Ховрякова Т. І.

Питання гендерної соціалізації в педагогічній пресі кінця ХХ – початку ХХІ

 

11.

Іванова Г. І.

Використання інформаційно-комунікаційних технологій під час навчання вищої математики

 

(№ 4) 2018 рік (покликання)

12.

Ланецька Ю. А.

Подолання дискримінації молодшого школяра в умовах сучасної школи

 

13.

Побоча Т. Д.

Розвиток емоційного інтелекту сучасного вчителя в умовах неперервної педагогічної освіти

 

14.

Селищева І. А.

Шкільна історична освіта у світлі Концепції «Нова українська школа»

 

15.

Щербина С. М., Микитенко М. В.

Використання інтерактивних методів навчання у процесі вивчення історії у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації

 

16.

Ступак К. Є.

Освіта дорослих в Україні та Фінляндії

 

17.

Івченко В. І.

Професійна підготовка майбутнього вчителя: вимоги сучасної школи

 

18.

Дубель І. М.

Актуальні підходи до формування краєзнавчих компетентностей педагогічних фахівців

шкільної географічної освіти

 

19.

Коваленко І. А.

Традиції та інновації в сучасній український школі: концепція НУШ

 

(№ 5) 2019 рік (покликання)

20.

Микитенко М. В.

Саморозвиток та навчання впродовж життя в педагогічній спадщині В. Сухомлинського як

формування державної освітньої політики в Україні

 

21.

Івченко В. І.

Дизайн-освіта в межах концепції навчання впродовж життя

 

22.

Герасименко О. Ю.

Принципи освітньої політики Фінляндії

 

23.

Дубель І. М.

Особливості визначення поняття «краєзнавча компетентність» у контексті безперервної освіти

 

24.

Плотнікова В. І.

Ідея неперервної освіти в українських народних казках

 

25.

Ховрякова Т. І.

Українська педагогічна преса (1985-2000 рр.)

 

26.

Шумська Д. І.

Гендерне виховання як актуальна проблема сучасності

 

(№ 6) 2020  (покликання)

27.

Герасименко О. Ю.

Принципи освітньої політики Фінляндії

 

28.

Дубель І. М.

Представленість поняття "краєзнавча компетентність" у структурі неперервної краєзнавчої освіти

 

29.

Ступак К. Є.

Мультилінгвізм як феномен ХХІ століття

 

30.

Плотнікова В. І.

Розвиток народного родинознавства в етнопедагогічній думці (друга пол. ХІХ ст. –

поч. ХХ ст.)

 

31.

Приступа Я. В., Зеленкова Н. І.,

Тенденції розвитку природничої освіти в умовах Нової української школи

 

32.

Король А. М., Микитенко М. В.

Концептуальні засади визначення поняття «дискримінація» в умовах педагогічної освіти

 

33.

Басюк Л. Б.

Формування гендерної компетентності майбутніх педагогів

 

34.

Микитенко М. В.

Впровадження ідеї рівності та недискримінації в інклюзивній освіті

 

35.

Шумська Д. І.

Питання гендерного виховання у вітчизняному педагогічному дискурсі другого десятиліття ХХІ ст.

 

37.

Іванова Г. І.

Інтенсифікація розумової праці студентів засобами комп’ютерної візуалізації навчального матеріалу

 

38.

Івченко В. І.

Художньо-естетична інтерпретація як ключова компетенція професійної діяльності майбутніх дизайнерів у контексті оновлення вітчизняної системи освіти

 

39.

Коваленко В. К.

Особливості використання художнього проектування засобами комп’ютерної графіки у

вищій школі

 

40.

Пасічник Л. В.

Подвійні спеціальності та "широкий профіль" підготовки вчителя-словесника (історико-педагогічний досвід)

 

(№ 7) 2021 рік (покликання)

41.

Калугін Р. Ю.

Фахові компетентності магістрів спеціальності 014 середня освіта (математика)

 

42.

Коваленко І. А.

Провідні напрями наукових досліджень Криворізького державного педагогічного інституту (80-ті рр. ХХ ст.)

 

43.

Король А. М., Микитенко М. В.

Періодизація розвитку освіти в Україні

 

44.

Плотнікова В. І.

До питання визначення поняття виховання як керування

 

45.

Поляковська О. О.

Лісабонська конвенція як стандарт визнання документів про освіту в європейському просторі

 

46.

Ланецька Ю. А.

Професійний стандарт вчителя початкових класів: гендерний аспект

 

47.

Ховрякова Т. І.

Підготовка молоді до сімейного життя: дискусійність проблеми у сучасному освітньому дискурсі

 
48. Шумська Д.І. Гендерне освітнє законодавство: Фінляндія та Україна  
  (№ 8) 2022 рік (покликання)  

.49.

Артеменко Л. І.

 Категорія «мислення» як складник формування математичної компетентності здобувачів освіти в процесі навчання української мови

 
50.

Большаніна О. В.

Малюнок з натури у практиці навчання образотворчого мистецтва  
51.

Кульбач Л. М.

Формування громадянських цінностей у старшокласників в умовах становлення нової української школи  
52

Приступа Я. В.

Фундаментальна роль історіографії у розбудові сучасного історико-педагогічного дослідження  
53.

Герасимова О. В.

Підготовка майбутніх вчителів-логопедів до професійної діяльності в умовах Нової української школи як актуальна проблема  
54.

Лисоконь І. О.

Корпоративна соціальна відповідальність в Україні: сучасні тренди у вищій школі  
55.

Микитенко М. В.

Сутність студентоцентрового підходу, його вплив на учасників освітнього процесу  
56.

Поляковська О. О.

Організаційні форми реалізації доуніверситеської підготовки іноземних громадян у закладах

вищої освіти Дніпропетровської області
 
57. Калугін Р. Ю. Як розв’язування задач формує логічне мислення?  
58.

Ховрякова Т. І.

Поняття науково-педагогічного дискурсу в фокусі сучасних досліджень  
59.

Хорькова М. В.

Фітнес-технології у системі фізичного виховання закладів загальної середньої освіти як засіб формування індивідуальної стратегії здоров`язбереження протягом життя  
60.

Ланецька Ю. А.

Гендерний підхід в сучасному освітньому просторі  
61

Яхнич М. В.

Гендерний підхід у вихованні безпритульних дітей у 20-30-ті рр. ХХ століття на Дніпропетровщині  
   
16048
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша