З 2015 р. на кафедрі педагогіки започатковано науково-методичний журнал - альманах "Педагогічне Криворіжжя", в якому аспіранти, які навчаються за ОНП 011 Освітні, педагогічні науки, мають можливість прилюднити проміжні результати власних наукових пошуків. https://kdpu.edu.ua/pedahohiky/naukova-robota/naukovi-vydannia-kafedry/811-pedahohika-v-zapytanniakh-ta-vidpovdiakh-navchalnyi-posibnyk.html |
Розміщуємо список публікацій аспірантів, пошукачів та здобувачів вищої освіти (PhD) у часописі "Педагогічне Криворіжжя" з 2016 по 2022 рр.
№ з\п |
Прізвище, ім’я аспіранта |
Назва публікації |
|
(№ 2) 2016 рік (покликання) |
|||
1. |
Басюк Л. Б. |
Варіативність визначення поняття "гендер" у сучасному педагогічному дискурсі |
|
2. |
Коваленко І. А. |
Визначення поняття «педагогічна персоналія» у сучасній історико-педагогічній науці |
|
3. |
Селищева І. А. |
Багатоперспективний підхід у історичній освіті європейських країн |
|
4. |
Шпонька Р. Ю., Козакова К. В., Калашник К. С. |
Національно-патріотичне виховання учнів основної школи |
|
5. |
Василюк Т. Г. |
Педагогічна ігротехніка як інтерактивна технологія навчання студентів |
|
6. |
Волікова М. М. |
Значення науково-публіцистичної спадщини А. С. Макаренка для підготовки майбутніх спеціалістів |
|
7. |
Кучерган Є. В. |
Роль психічного стану випускників загальноосвітніх шкіл в адаптації до сучасних умов життя |
|
8. |
Мотуз Т. В. |
Про програму курсу "Педагогіка толерантності" для студентів педагогічних спеціальностей |
|
9. |
Польгун К. В. |
Труднощі в організації інклюзивного навчання та шляхи їх подолання |
|
(№ 3) 2017 рік (покликання) |
|||
10. |
Ховрякова Т. І. |
Питання гендерної соціалізації в педагогічній пресі кінця ХХ – початку ХХІ |
|
11. |
Іванова Г. І. |
Використання інформаційно-комунікаційних технологій під час навчання вищої математики |
|
(№ 4) 2018 рік (покликання) |
|||
12. |
Ланецька Ю. А. |
Подолання дискримінації молодшого школяра в умовах сучасної школи |
|
13. |
Побоча Т. Д. |
Розвиток емоційного інтелекту сучасного вчителя в умовах неперервної педагогічної освіти |
|
14. |
Селищева І. А. |
Шкільна історична освіта у світлі Концепції «Нова українська школа» |
|
15. |
Щербина С. М., Микитенко М. В. |
Використання інтерактивних методів навчання у процесі вивчення історії у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації |
|
16. |
Ступак К. Є. |
Освіта дорослих в Україні та Фінляндії |
|
17. |
Івченко В. І. |
Професійна підготовка майбутнього вчителя: вимоги сучасної школи |
|
18. |
Дубель І. М. |
Актуальні підходи до формування краєзнавчих компетентностей педагогічних фахівців шкільної географічної освіти |
|
19. |
Коваленко І. А. |
Традиції та інновації в сучасній український школі: концепція НУШ |
|
(№ 5) 2019 рік (покликання) |
|||
20. |
Микитенко М. В. |
Саморозвиток та навчання впродовж життя в педагогічній спадщині В. Сухомлинського як формування державної освітньої політики в Україні |
|
21. |
Івченко В. І. |
Дизайн-освіта в межах концепції навчання впродовж життя |
|
22. |
Герасименко О. Ю. |
Принципи освітньої політики Фінляндії |
|
23. |
Дубель І. М. |
Особливості визначення поняття «краєзнавча компетентність» у контексті безперервної освіти |
|
24. |
Плотнікова В. І. |
Ідея неперервної освіти в українських народних казках |
|
25. |
Ховрякова Т. І. |
Українська педагогічна преса (1985-2000 рр.) |
|
26. |
Шумська Д. І. |
Гендерне виховання як актуальна проблема сучасності |
|
(№ 6) 2020 (покликання) |
|||
27. |
Герасименко О. Ю. |
Принципи освітньої політики Фінляндії |
|
28. |
Дубель І. М. |
Представленість поняття "краєзнавча компетентність" у структурі неперервної краєзнавчої освіти |
|
29. |
Ступак К. Є. |
Мультилінгвізм як феномен ХХІ століття |
|
30. |
Плотнікова В. І. |
Розвиток народного родинознавства в етнопедагогічній думці (друга пол. ХІХ ст. – поч. ХХ ст.) |
|
31. |
Приступа Я. В., Зеленкова Н. І., |
Тенденції розвитку природничої освіти в умовах Нової української школи |
|
32. |
Король А. М., Микитенко М. В. |
Концептуальні засади визначення поняття «дискримінація» в умовах педагогічної освіти |
|
33. |
Басюк Л. Б. |
Формування гендерної компетентності майбутніх педагогів |
|
34. |
Микитенко М. В. |
Впровадження ідеї рівності та недискримінації в інклюзивній освіті |
|
35. |
Шумська Д. І. |
Питання гендерного виховання у вітчизняному педагогічному дискурсі другого десятиліття ХХІ ст. |
|
37. |
Іванова Г. І. |
Інтенсифікація розумової праці студентів засобами комп’ютерної візуалізації навчального матеріалу |
|
38. |
Івченко В. І. |
Художньо-естетична інтерпретація як ключова компетенція професійної діяльності майбутніх дизайнерів у контексті оновлення вітчизняної системи освіти |
|
39. |
Коваленко В. К. |
Особливості використання художнього проектування засобами комп’ютерної графіки у вищій школі |
|
40. |
Пасічник Л. В. |
Подвійні спеціальності та "широкий профіль" підготовки вчителя-словесника (історико-педагогічний досвід) |
|
(№ 7) 2021 рік (покликання) |
|||
41. |
Калугін Р. Ю. |
Фахові компетентності магістрів спеціальності 014 середня освіта (математика) |
|
42. |
Коваленко І. А. |
Провідні напрями наукових досліджень Криворізького державного педагогічного інституту (80-ті рр. ХХ ст.) |
|
43. |
Король А. М., Микитенко М. В. |
Періодизація розвитку освіти в Україні |
|
44. |
Плотнікова В. І. |
До питання визначення поняття виховання як керування |
|
45. |
Поляковська О. О. |
Лісабонська конвенція як стандарт визнання документів про освіту в європейському просторі |
|
46. |
Ланецька Ю. А. |
Професійний стандарт вчителя початкових класів: гендерний аспект |
|
47. |
Ховрякова Т. І. |
Підготовка молоді до сімейного життя: дискусійність проблеми у сучасному освітньому дискурсі |
|
48. | Шумська Д.І. | Гендерне освітнє законодавство: Фінляндія та Україна | |
(№ 8) 2022 рік (покликання) | |||
.49. |
Артеменко Л. І. |
Категорія «мислення» як складник формування математичної компетентності здобувачів освіти в процесі навчання української мови |
|
50. |
Большаніна О. В. |
Малюнок з натури у практиці навчання образотворчого мистецтва | |
51. |
Кульбач Л. М. |
Формування громадянських цінностей у старшокласників в умовах становлення нової української школи | |
52 |
Приступа Я. В. |
Фундаментальна роль історіографії у розбудові сучасного історико-педагогічного дослідження | |
53. |
Герасимова О. В. |
Підготовка майбутніх вчителів-логопедів до професійної діяльності в умовах Нової української школи як актуальна проблема | |
54. |
Лисоконь І. О. |
Корпоративна соціальна відповідальність в Україні: сучасні тренди у вищій школі | |
55. |
Микитенко М. В. |
Сутність студентоцентрового підходу, його вплив на учасників освітнього процесу | |
56. |
Поляковська О. О. |
Організаційні форми реалізації доуніверситеської підготовки іноземних громадян у закладах вищої освіти Дніпропетровської області |
|
57. | Калугін Р. Ю. | Як розв’язування задач формує логічне мислення? | |
58. |
Ховрякова Т. І. |
Поняття науково-педагогічного дискурсу в фокусі сучасних досліджень | |
59. |
Хорькова М. В. |
Фітнес-технології у системі фізичного виховання закладів загальної середньої освіти як засіб формування індивідуальної стратегії здоров`язбереження протягом життя | |
60. |
Ланецька Ю. А. |
Гендерний підхід в сучасному освітньому просторі | |
61 |
Яхнич М. В. |
Гендерний підхід у вихованні безпритульних дітей у 20-30-ті рр. ХХ століття на Дніпропетровщині | |