НАУКОВА РОБОТА СТУДЕНТІВ
2018-2019 н.р.
Науково-дослідна робота студентів закладу вищої освіти є одним із напрямів їх самостійної роботи, важливим чинником підготовки висококваліфікованих спеціалістів.
Кафедра педагогіки щорічно забезпечує плідну співпрацю зі студентами усіх факультетів щодо їх активної участі у науковій діяльності.
Так, протягом 2018-2019 н.р. під керівництвом викладачів кафедри педагогіки студенти взяли участь у:
- науково-практичних конференціях міжнародного рівня;
- усеукраїнських науково-практичних конференціях;
- щорічному регіональному науково-практичному семінарі кафедри педагогіки КДПУ «Навчання впродовж життя як концептуальна ідея розвитку сучасної моделі освіти»;
- посіли ІІ призове місце у ІІ турі Всеукраїнської олімпіади з педагогіки;
- підготували три наукові роботи на ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у галузі «Освітні, педагогічні науки» та «Гендерна педагогіка»
Загалом, студенти університету з усіх напрямів підготовки мали можливість отримати протягом року кваліфіковану майстерну допомогу від провідних викладачів кафедри щодо проведення наукових досліджень в освітній галузі й опублікувати результати досліджень у різних періодичних виданнях.
В цілому викладачами кафедри за 2018-2019 н.р. підготовлено близько 33 наукових студентських публікацій.
Матеріал підготовлено канд. пед.наук, І.Є. Макаренко.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 916
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 1234
11 травня 2017 року у м. Харків, у Харківській гуманітарно-педагогічній академії відбулася Регіональна науково-практична конференція «Науково-методична робота в сучасному закладі освіти: стан, проблеми, перспективи».
Було узагальнено окремі підходи до формування змісту науково-методичної роботи у навчальному закладі; доведено, що її результативність значною мірою залежить від характеру організації. Окремо наголошувалось на рівні та якості підготовки професорсько-викладацького складу, бажанні й готовності викладачів здійснювати науково-методичну діяльність як важливу органічну складову цілісного педагогічного процесу вищого навчального закладу.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 762
Сторінка 2 із 2