20 жовтня 2022 року на платформі Zoom викладачами кафедри педагогіки проведений інформаційний вебінар щодо педагогічної складової акредитаційної експертизи для викладачів університету.
З вітальним словом виступила перший проректор О. Остроушко. Модератором семінару зав. кафедри педагогіки, Т. Дороніною, були окреслені ключові моменти успішного проходження акредитаційних експертиз та підкреслені основні моменти щодо Положення про акредитацію закладів вищої освіти і спеціальностей у закладах вищої освіти. |
|
Канд. пед. наук, доцент Король А. у своєму виступі розповіла, що організація ефективного навчання можлива тільки за наявності у викладача знань та вмілого використання різноманітних форм злагодження педагогічного процесу. Ефективність підготовки майбутніх фахівців залежить від доцільності впровадження в практику роботи науково-педагогічного працівника різноманітних форм організації навчання. Серед таких: лекція, семінарські, практичні та лабораторні заняття. Вона звернула увагу на Положення «Про організацію освітнього процесу в Криворізькому державному педагогічному університеті», в якому прописані всі форми організації освітнього процесу у нашому університеті. Про використання сучасних інноваційних форм, технологій та методів у професійній підготовці майбутніх педагогів наголошувала у своій доповіді канд. пед. наук, доцент С. Щербина. |
|
Макаренко І., канд. пед. наук, доцент у своїй доповіді розглянула основі нормативні документи, які регламентують контроль за навчальними досягненнями здобувачів освіти у КДПУ. Акцентувала увагу на необхідній конкретизації усіх видів, форм та методів контролю у робочих навчальних програмах викладачів з навчальних дисциплін. Наголошено на важливості володіння викладачами основними процедурами проведення форм підсумкового контролю, як-то: залік, екзамен тощо.
|
|
Розробка критеріїв і показників оцінювання є трудомісткою роботою, зазначала канд. пед. наук, ст. викладач І. Волощук. Вона ускладнюється багатодисциплінарністю підготовки фахівців різних напрямів і спеціальностей, і тому можна говорити про них лише узагальнено. Але ми представимо критерії та показники оцінювання активності здобувачів освіти лекційних, семінарських та практичних занять. |
|
Характеризуючи гнучкі навички (soft skills) д-р. пед. наук, професор С. Кучер зауважила, що це такі компетентності, які є запорукою професійного і життєвого успіху майбутнього педагога, але їх важко чи й неможливо виміряти та оцінити. Тож, в процесі освіти необхідно використовувати інтерактивні методики та інноваційні підходи в організації соціально-комунікативної діяльності студентів, що сприятиме розвитку відповідних компетентностей. |
|
Фідбек від учасників вебінару підкреслив необхідність і вчасність його проведення. Сертифікати учасників (презентації та сертифікати доступні з корпоративних акаунтів). |