19 грудня 2024 року відбувся черговий науково-методичний семінар кафедри педагогіки. І. Макаренко презентувала для обговорення тему та тематичні напрями роботи регіонального науково-практичного семінару вчителів та молодих науковців. О. Лаврентьєва скорегувала напрями і визначила наступні кроки цієї роботи. |
Цікаві ґрунтовні доповіді з кола професійних інтересів представили О. Лаврентьєва «Педагог у просторі професійної культури» та О. Потапенко «Децентралізація як інноваційний інструмент модернізації системи освіти». |
Викладачами кафедри обговорювалися і питання оновлення науково-методичного забезпечення викладання дисциплін кафедри. |
Олена Олександрівна у своїй доповіді наголосила, що культурний простір має безліч різновидів: культурний ландшафт, фізичний культурний простір, символічний культурний простір, цифровий культурний простір, гібридний культурний простір, соціокультурний простір, арт-культурний простір та транс-культурний. І всі вони розкривають поле можливостей та місце для діалогу та взаєморозуміння. Олег Борисович звернув увагу на те, що децентралізація в галузі освіти спрямована на передавання делегованих повноважень в управлінні освітою місцевим територіальним громадам. Передача освітніх завдань місцевому самоврядуванню ґрунтується на переконанні, що члени таких місцевих громад краще розуміють освітні потреби дітей у місцевих спільнотах і школах. Тому у них значно вища мотивація дбати про розвиток освітніх закладів у своїй місцевості. |