Науковий керівник: д-р пед. наук, професор О. О. Лаврентьєва
1. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів з використанням технологій доповненої реальності.
2. Веб-квест як засіб розвитку пізнавальної активності учнів.
3. Використання IoT-технологій для розвитку цифрових компетентностей у школярів.
4. Використання технологій штучного інтелекту для підтримки інклюзивної освіти.
5. Формування моральної культури учнів у системі роботи класного керівника.
6. Дидактичні ігри на уроках фізики (математики, інформатики).
7. Застосування STEAM-підходу у розвитку наукового світогляду школярів.
8. Застосування міжпредметних завдань для розвитку креативного мислення учнів.
9. Навчальні екскурсії при вивченні фізики (математики, інформатики).
10. Інноваційні технологій розвитку професійної майстерності педагога.
11. Кейс-метод у розвитку логічного мислення школярів.
12. Міжпредметні уроки як інструмент підвищення мотивації та інтересу до навчання.
13. Нетрадиційні форми і методи методичного провайдінгу в загальноосвітній школі.
14. Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів з використанням технологій віртуальної реальності.
15. Педагогічні умови застосування методу проєктів при вивченні фізики (математики, інформатики).
16.Педагогічні умови застосування технологій розвитку критичного мислення на уроках фізики (математики, інформатики).
17.Педагогічні умови підвищення якості знань учнів з використанням технології портфоліо.
18. Персоналізація навчального процесу з використанням технологій великих даних.
19. Підвищення якості знань учнів засобами інтерактивних технологій навчання.
20. Проблемне навчання фізики (математики, інформатики) як засіб формування пізнавальних інтересів учнів.
21. Розвиток пізнавальних здібностей учнів з використанням технологій штучного інтелекту.
22. Самостійна робота учнів як засіб розвитку пізнавальної активності школярів.
23. Сучасний урок: проблеми і пошуки.
24. Формування в учнів відповідального ставлення до навчання в умовах дистанційної освіти.
25. Формування екологічної активності учнів на уроках фізики (математики, інформатики).
26. Формування загальнонавчальних умінь і навичок учнів засобами цифрових технологій.
27. Формування навчальної мотивації учнів засобами гейміфікації освітнього процесу.
28. Формування пізнавальної активності учнів у позакласній роботі.
29. Формування цифрової грамотності учнів на уроках фізики (математики, інформатики).
30. Цифрові помічники в роботі педагога.
Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент О. С. Білоус
1. Використання можливостей нетрадиційного уроку в сучасній школі.
2. Впровадження інноваційних комп’ютерних технологій у освітній процес Нової української школи.
3. Впровадження інтерактивного навчання як засобу формування компетентностей в учнів.
4. Гуманізація освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства.
5. Дистанційне навчання як засіб розвитку самостійної пізнавальної діяльності учнів Нової української школи.
6. Електронний підручник як засіб забезпечення дистанційного навчання учнів.
7. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у розвитку креативного мислення школярів.
8. Ігровий метод навчання як засіб формування екологічної грамотності учнів.
9. Ідеї патріотичного виховання учнів у педагогічній спадщині В. Сухомлинського.
10. Індивідуальні завдання як засіб формування культурної компетентності учнів Нової української школи.
11. Інтегрований урок як форма організації навчальної роботи школярів.
12. Козацькі традиції та їх використання в практиці національно-патріотичного виховання учнівської молоді.
13. Методичний провайдинг у вдосконаленні професійної компетентності сучасного педагога.
14. Міжпредметні зв’язки як засіб формування політичної культури у старшокласників.
15. Навчальна екскурсія як форма активізації пізнавальної діяльності учнів.
16. Національно-патріотичне виховання учнів в системі роботи класного керівника.
17. Організація інклюзивного навчання школярів з особливими потребами у сучасній шкільній практиці.
18. Педагогічні ідеї К. Ушинського та їх реалізація в практиці роботи сучасної школи.
19. Розвиток емоційного інтелекту як основи формування позитивного ставлення учнів до навчання.
20. Розвиток креативних здібностей учнів засобами інтелектуальних ігор.
21. Формування громадянської компетентності школярів в практиці роботи Нової української школи.
22. Формування екологічної компетентності старшокласників засобами діалогічних форм навчання.
23. Формування екологічної компетентності учнів у процесі краєзнавчої роботи.
24. Формування екологічної свідомості учнів у процесі позакласної роботи.
25. Формування ключових компетентностей учнів в умовах Нової української школи.
26. Формування медіаграмотності учнів засобами інноваційних технологій навчання.
27. Формування патріотичних почуттів в учнів у позакласній роботі.
28. Формування толерантності учнів у процесі використання ігрових технологій навчання.
29. Шляхи попередження та подолання булінгу в шкільній практиці.
30. Шляхи реалізації компетентнісного підходу в умовах інтегрованого навчання.
Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент В. В. Іванова
1. Використання нестандартних уроків як засобу формування творчих здібностей здобувачів освіти.
2. Використання рухливих ігор на уроках (навчальний предмет на вибір студента).
3. Впровадження ігрових технологій в освітньому процесі закладу освіти (на прикладі конкретного закладу загальної середньої освіти).
4. Гуманізація освітнього процесу як засіб попередження правопорушень серед учнівської молоді.
5. Економічне виховання як основа підготовки здобувачів освіти до самостійного життя.
6. Індивідуалізація освітнього процесу в закладі загальної середньої освіти (на прикладі конкретного закладу загальної середньої освіти).
7. Класний керівник як фасилітатор навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти.
8. Комунікативна культура вчителя як чинник розвитку педагогічної майстерності.
9. Міжпредметні зв’язки як засіб формування наукових понять здобувачів освіти.
10. Особливості впровадження здоров’язбережувального навчання у викладанні (навчальний предмет за вибором студента).
11. Педагогічне керівництво учнівським самоврядуванням у закладі освіти.
12. Педагогічні конфлікти та шляхи їх подолання у професійній діяльності вчителя.
13. Педагогічні умови ефективної взаємодій вчителя та здобувачів освіти в освітньо-виховному процесі.
14. Педагогічні умови організації дискусії як засоби формування самостійності думок школярів.
15. Педагогічні умови організації індивідуальної роботи учнів в умовах закладу середньої освіти.
16. Превентивна педагогічна діяльність у запобіганні шкідливих звичок у здобувачів освіти.
17. Причини девіантної поведінки учнів і шляхи їх усунення в практиці виховання.
18. Самостійна робота з книгою та умови їх ефективності.
19. Система роботи класного керівника щодо здійснення національно-патріотичного виховання учнів.
20. Система роботи класного керівника щодо формування здорового способу життя здобувачів освіти.
21. Система управління закладом загальної середньої освіти: стан та перспективи удосконалення (на прикладі конкретного закладу загальної середньої освіти).
22. Технології організації методичної роботи в закладах загальної середньої освіти (на прикладі конкретного закладу загальної середньої
23. Трудове виховання учнівської молоді в умовах складної екологічної ситуації.
24. Формування естетичних інтересів учнів засобами позакласної роботи.
25. Формування морально-етичних якостей учнів в умовах НУШ.
26. Формування національної самосвідомості учнівської молоді на уроках (навчальний предмет за вибором студента).
27. Формування творчих здібностей учнів засобами гурткової роботи.
28. Формування творчої активності учнів у процесі використання інноваційних технологій навчання.
29. Школа педагогічної майстерності як форма залучення вчителя (класного керівника) до інноваційної діяльності.
30. Шляхи формування педагогічної культури сучасного вчителя.
Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент А. М. Король
1. Використання інноваційних освітніх технологій в організації навчальної діяльності учнів.
2. Використання казкових сюжетів в процесі формування естетичної культури учнів.
3. Використання можливостей нетрадиційного уроку в сучасній школі.
4. Вплив стилю педагогічного спілкування вчителя на ефективність навчальної діяльності учнів.
5. Впровадження інноваційних комп’ютерних технологій у освітній процес Нової української школи.
6. Дидактичні ігри як засіб формування пізнавального інтересу учнів.
7. Дистанційне навчання як засіб розвитку самостійної пізнавальної діяльності учнів Нової української школи.
8. Діалогічне навчання як засіб формування комунікативних здібностей учнів.
9. Індивідуальний підхід як засіб формування культури спілкування учнів.
10. Індивідуальний підхід як засіб формування культури спілкування учнів.
11. Інклюзивна освіта в Україні: порівняльний аналіз програм середньої школи з міжнародними практиками.
12. Нестандартні уроки як засіб підвищення якості знань учнів.
13. Організація нестандартних уроків як засобу підвищення якості знань учнів.
14. Основи педагогічної взаємодії вчителя та учнів як засіб формування творчих здібностей школярів.
15. Особливості впровадження інтерактивного навчання в освітній процес.
16. Підвищення якості знань учнів засобами нестандартних уроків.
17. Розвиток творчих здібностей учнів засобами інтелектуальних ігор.
18. Розвиток творчих здібностей школярів засобами ігрової діяльності.
19. Формування гуманістичного світогляду учнів у позакласній роботі.
20. Формування екологічної свідомості учнів у процесі позакласної роботи.
21. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів у навчально-виховному процесі Нової української школи.
22. Формування комунікативної культури учнів у диференційованому навчанні.
23. Формування медіаграмотності учнів засобами інноваційних технологій навчання
24. Формування моральної культури учнів у позакласній роботі.
25. Формування патріотичних почуттів в учнів у процесі позакласної роботи.
26. Формування пізнавального інтересу учнів засобами народних традицій.
27. Формування творчих здібностей учнів в процесі самостійної роботи.
28. Формування творчих здібностей учнів засобами комп’ютерних технологій.
29. Формування творчих здібностей учнів через нетрадиційні форми навчання.
30. Формування творчої активності учнів засобами інформаційних технологій.
Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент І. Є. Макаренко
1. Активізація творчої діяльності старшокласників засобами проєктних технологій навчання.
2. Активні методи навчання як засіб підвищення мотивації учнів до вивчення іноземної мови.
3. Диференційований підхід як засіб підвищення навчальної мотивації школярів.
4. Застосування сучасних педагогічних технологій у подоланні феномену «освітніх втрат» як вимога сьогодення.
5. Інтерактивні технології навчання в освітньому процесі як засіб формування розумової культури школярів.
6. Козацька педагогіка у системі національно-патріотичного виховання школярів.
7. Коучинг як освітня технологія та інструмент особистісного зростання педагога.
8. Морально-статеве виховання сучасних школярів у системі роботи класного керівника.
9. Особливості військово-патріотичного виховання учнівської молоді в Україні.
10. Особливості розвитку пізнавального інтересу школярів засобами гейміфікації освітнього процесу.
11. Превентивна діяльність вчителя у профілактиці девіантної поведінки школярів.
12. Розвиток емоційної культури школярів засобами тренінгових технологій навчання.
13. Розвиток емпатії школярів в умовах інклюзивного освітнього середовища.
14. Розвиток комунікативних навичок школярів засобами інтерактивних технологій навчання.
15. Розвиток комунікативної компетентності сучасного вчителя у системі його індивідуальної форми методичної роботи.
16. Розвиток метакогнітивних навичок сучасних школярів в умовах Нової української школи.
17. Розвиток регулятивних навичок сучасного педагога в системі його професійно-особистісного самовдосконалення.
18. Розвиток творчих здібностей школярів у позаурочній виховні роботі.
19. Сторітеллінг як інструмент розвитку комунікативної компетентності учнів.
20. Формування гендерної культури сучасних школярів в умовах Нової української школи.
21. Формування гнучких навичок сучасних школярів в умовах реалізації педагогіки партнерства Нової української школи.
22. Формування громадянської культури школярів у системі позашкільної освіти.
23. Формування критичного мислення старшокласників як основи їх майбутньої професійно-особистісної самореалізації.
24. Формування критичного мислення школярів засобами інформаційно-комунікативних технологій навчання.
25. Формування культури здорового способу життя сучасних школярів засобами здоров’язбережувальних технологій навчання.
26. Формування медіаграмотності сучасних школярів засобами інформаційно-комунікативних технологій навчання.
27. Формування національної гідності учнів засобами народної педагогіки.
28. Формування самооцінки школярів в умовах особистісно-орієнтованого навчання.
29. Формування толерантності сучасних школярів в системі позакласної виховної роботи вчителя.
30. Формування фінансової грамотності школярів у позакласній роботі.
Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент О. Б. Потапенко
1. Особистісно орієнтовані технології як засіб підвищення якості знань учнів.
2. Використання сучасних інформаційних технологій як засобу розвитку пізнавальних інтересів учнів.
3. Використання сучасних педагогічних технологій як інновації в сучасній освіті.
4. Формування національної самосвідомості учнів засобом використання проблемного навчання.
5. Інтерактивні форми навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів.
6. Формування пізнавальних інтересів учнів шляхом використання нетрадиційних форм навчання.
7. Диспут як засіб формування політичної свідомості старшокласників.
8. Урок-семінар як форма навчання учнів умінням працювати з різними джерелами інформації.
9. Розвиток мислення учнів шляхом використання проблемних завдань і ситуацій.
10. Система навчальних проблем і ситуацій як засіб розвитку творчих здібностей учнів.
11. Моделювання проблемних ситуацій на уроках історії як засіб розвитку творчої уяви учнів.
12. Формування національної культури учнів шляхом використання активних методів (форм) навчання.
13. Формування національної самосвідомості учнів засобами краєзнавчої роботи.
14. Освіта як чинник формування національно-культурної ідентичності старшокласників.
15. Педагогічне управління конфліктною поведінкою учнів.
16. Причини девіантної поведінки учнів і шляхи їх усунення в практиці роботи сучасного вчителя.
17. Індивідуальний підхід як засіб формування творчих здібностей учнів.
18. Імітаційно-ігрове навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів.
19. Розвиток творчих здібностей учнів шляхом використання активних методів навчання.
20. Дидактичні умови організації самостійної роботи учнів.
21. Міжпредметні зв’язки як засіб формування світоглядної позиції старшокласників.
22. Передовий педагогічний досвід і шляхи його впровадження в навчальний процес.
23. Формування толерантності учнів засобами ігрових технологій.
24. Шляхи формування педагогічної культури сучасного вчителя.
25. Формування полемічних здібностей старшокласників засобами діалогічних форм навчання.
26. Стратегія і тактика партнерської педагогіки як пріоритетного напряму реформування сучасної освіти.
27. Формування здорового способу життя учнів засобом використання сучасних здоров’язбережувальних технологій.
28. Формування готовності майбутніх учителів до роботи в умовах ринково-децентралізованої системи освіти.
29. Технологічний підхід в освіті як засіб формування цінностей здорового способу життя учнів.
30. Техніки ефективного педагогічного спілкування як складові професійної культури сучасного вчителя.
Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент С. М. Щербина
1. Формування наскрізних вмінь здобувачів освіти у процесі вивчення природничих дисциплін.
2. Формування у здобувачів освіти ключової компетентності – уміння вчитися у процесі вивчення природничих дисциплін.
3. Формування у здобувачів освіти ключової компетентності – екологічної грамотності і здорового життя у процесі вивчення природничих дисциплін.
4. Формування у здобувачів освіти здоров’язбережувальної компетентності у процесі вивчення природничих дисциплін.
5. Особливості використання ІКТ у навчанні біології (хімії) у НУШ.
6. Формування ключових і предметних компетентностей у здобувачів освіти у процесі вивчення природничих дисциплін.
7. Формування екологічних понять у здобувачів освіти у процесі вивчення природничих дисциплін.
8. Інтерактивне навчання у процесі вивчення природничих дисциплін.
9. Ігрове навчання у процесі вивчення природничих дисциплін.
10. Тестові завдання та особливості їх використання в освітньому процесі.
11. Організація проєктної діяльності здобувачів освіти у процесі вивчення природничих дисциплін.
12. Національно-патріотичне виховання учнів у системі роботи класного керівника.
13. Формування етичної культури учнів у системі роботи класного керівника.
14. Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів у системі роботи класного керівника.
15. Формування розумової культури учнів у системі роботи класного керівника.
16. Формування екологічної культури учнів у системі роботи класного керівника.
17. Формування естетичної культури учнів у системі роботи класного керівника.
18. Формування економічної культури учнів у системі роботи класного керівника.
19. Шляхи попередження та подолання шкідливих звичок учнів у системі роботи класного керівника.
20. Нетрадиційний урок у НУШ – ефективний засіб формуванні ключових та предметних компетентностей здобувачів освіти.
21. Проблемне навчання як засіб формування критичного мислення здобувачів освіти.
22. Педагогічні ідеї Я. Коменського та їх реалізація в практиці роботи сучасної школи.
23. Педагогічні ідеї К. Ушинського та їх реалізація в практиці роботи сучасної школи.
24. Педагогічні ідеї В. Сухомлинського та їх реалізація в практиці роботи сучасної школи.
25. Козацькі традиції та їх використання в практиці національно-патріотичного виховання учнівської молоді.
26. Навчальні екскурсії у процесі вивчення природничих дисциплін.
27. Організація самостійної навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти у процесі вивчення природничих дисциплін.
28. Контроль навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти у процесі вивчення природничих дисциплін.
29. Інтегроване навчання у процесі вивчення природничих дисциплін.
30. Кооперативне навчання – засіб побудови взаємовідносин між учасниками освітнього процесу.