Під час концеренції керівник педагогічної практики університету, Л. Цоуфал, акцентувала увагу присутніх на важливості практики з подолання освітніх втрат. Водночас, канд. пед. наук, доцент А. Король, чітко та грунтовно повідомила студентам основні організаційні та методичні вимоги, які висуваються до них у процесі проходження практики. |
02 квітня 2024 року на кафедрі педагогіки відбулася настановна конференція з виробничої педагогічної практики для здобувачів освіти ІІ та ІІІ курсів, які візьмуть участь у проєкті з подолання освітніх втрат учнів закладів загальної середньої освіти з предметів початкової школи, математики, української та англійської мов, як помічники вчителів. |
Варто наголосити, що насьогодні, 27 закладів загальної середньої освіти міста Кривий Ріг вже приєдналися до масштабного проєкту «Наздоженемо: курс про подолання освітніх втрат», що має на меті навчити вчителів вимірювати та долати освітні втрати. Проєкт реалізує громадська спілка «Освіторія» у партнерстві з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ), Міністерством освіти і науки України за підтримки Глобального партнерства в галузі освіти (GPE) та Уряду Японії. Тож, участь студентів у практиці з подолання освітніх втрат зможе надати їм можливості спостерігати, аналізувати та фіксувати найкращі практики й методики подолання освітніх втрат. Усі вчителі, за якими будуть закріплені здобувачі освіти, пройшли відповідні тренінги, тож їхнє наставництво стане неоціненним досвідом для кожного студента як майбутнього фахівця у його майбутній професійній діяльності. |
Упродовж настановної конференції усі бажаючі практиканти могли поставити уточнюючі питання методистам кафедри педагогіки (д-р. пед. наук, доценту, С. Кучер; канд. пед. наук, доценту, А. Король; канд. пед. наук, доценту, І. Макаренко; канд. пед. наук, ст. викладачу, І. Коваленко) тощо.
|