kryvyi rih state pedagogical university / криворізький державний педагогічний університет. кафедри початкової освіти
Навчальні дисципліни
Основи природознавства, Основи педагогічної анімації, Методика навчання соціальної та здоров'язбережувальної освітньої галузі
Наукові інтереси
Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до використання активних форм пізнавальної діяльності на уроках природознавства, наступність дошкільної та початкової освіти.
Криворізький державний педагогічний університет «Педагогіка та методика середньої освіти. Біологія»
2014-2016
ДВНЗ КНУ «Початкова освіта»
Дисертації:
Рік захисту
Місце захисту та установа/ Назва дисертації
2019р.
Центральноукраїнський державний педагогічний університет ім.Володимира Винниченка Підготовка майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності
Професійна біографія:
Період
Посада/ Місце роботи
2011-2012
викладач кафедри фізіології та валеології Криворізького державного педагогічного університету
2012-2018
здобувач кафедри педагогіки та методики технологічної освіти Криворізького державного педагогічного університету
2011-2012
викладач ( за сумісництвом) кафедри початкової освіти
2014-2016
викладач кафедри зоології та методики навчання біології ДВНЗ КНУ
2018р
асистент кафедри дошкільної освіти Криворізького державного педагогічного університету
2020р
старший викладач кафедри початкової освіти Криворізького державного педагогічного університету
Рівень конференції (міжнародна, всеукраїнська)/ Назва конференції/ Назва доповіді/ Електронна версія тез, матеріалів
19 квітня 2013 року КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»
Веукраїнська науково-практична конференція «Формування та розвиток компетентності вчителя початкової школи в умовах упровадження Державного стандарту початкової загальної освіти» Теоретичні й методологічні основи підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності
2013р
Всеукраїнська, м.Херсон Формування та розвиток компетентності вчителя початкової школи в умовах упровадження Державного стандарту початкової загальної освіти Характеристика суб’єкта організації групових форм пізнавальної діяльності в умовах вищого педагогічного закладу
19 листопада 2014, Харківський державний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди
Міжнародна науково- практичній конференції студентів, магістрантів і молодих дослідників «Молодий науковець XXI століття» Особливості організації групових форм пізнавальної діяльності студентів в умовах вищого педагогічного закладу
19-20 березня 2015 року
Міжнародна, Криворізький державний педагогічний університет Сучасна початкова освіта: традиції, інновації та перспективи Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності
19-21 листопада 2015 року,м.Київ
Міжнародна X- Міжнародній науково-практичній конференції « Вища освіта України у контексті інтеграції до Європейського освітнього простору» Розвиток соціалізації учнів початкової ланки освіти шляхом використання групових форм навчання
24-26 листопада 2016 року,м.Київ
Міжнародна XI- Міжнародній науково-практичній конференції « Вища освіта України у контексті інтеграції до Європейського освітнього простору» Practically-activity of group work methods in higher education. The bologna process and the prospects of higher education in Ukraine, Europe and worldwide. East European Institute of Psychology/Wschodnioeuropejski Instytut Psychologii. The Faculty of Social Sciences, Pomeranian University in Slupsk, Poland
24-26 листопада 2017року,м.Київ
Міжнародна, м.Київ XII- Міжнародній науково-практичній конференції « Вища освіта України у контексті інтеграції до Європейського освітнього простору» Моделювання процесу підготовки майбутніх учителів початкових класів до використання групових форм навчання
27–28 квітня 2017р.,Криворізький державний педагогічний університет
Всеукраїнська науково-практична конференція Підвищення якості освіти: стан, проблеми, перспективи Групова робота як засіб розвитку інноваційного потенціалу студентів.
2018р.,Київ
Міжнародна «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору» Умови створення групових стратегій навчання Нової української школи в наступності змісту дошкільної та початкової ланок освіти
2019р.,Болгарія,
Міжнародна Взаимодействие преподавателя и студента в условиях университетского образования:теории,технологии,управление Использование технологии групповых форм взаимодействия как фактор становления личности будущего педагога
15-17 квітня 2020, Ванкувер, Канада
Міжнародна "Dynamics of the development of world science" "Взаимодействие системы преподаватель-студент" как фактор становления личности будущего педагога Новой украинской школы"
2020, Прага
Міжнародна "Scientific discussion" The development of cognitive activity of yonger schoolchildren by using a group work form in nature lessons"
8 квітня 2021р.,м.Тернопіль, Тернопільський національний педагогічний університет ім. В.Гнатюка
Всеукраїнська «Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат» Реалії інклюзивної освіти в контексті проблем, суперечностей та перспектив
міжнародна Proceedings of the 1st Symposium on Advances in Educational Technology Development of Professional Competence of Primary School Teachers of the New Ukrainian School in the Aspect of Foreign Language Teaching https://aet.easyscience.education/2020/