Запрошуємо вас взяти участь у роботі групи авторів з метою підготовки
колективної монографії на тему: «Інклюзивний соціоосвітній простір:
порівняльна характеристика європейського та українського досвіду»
У розділах монографії на основі аналізу європейського та українського досвіду
буде розкрито соціальні, психолого-педагогічні та правові параметри
створення сучасного інклюзивного освітнього простору. Буде висвітлено
питання історичної обумовленості впровадження інклюзії в сучасну практику в
країнах ЄС та Україні. Представлено особливості формування інклюзивної
компетентності майбутніх фахівців соціономічного профілю в європейських
країнах та визначено шляхи інтеграції такого досвіду у практику підготовки
фахівців в Україні. Запропоновано можливості імплементації європейських
підходів до організації інклюзивного освітнього простору в практику
дошкільної, початкової, середньої та вищої освіти в Україні.