ГРАФІК ВІДКРИТИХ ЗАНЯТЬ ВИКЛАДАЧІВ УНІВЕРСИТЕТУ У ЛИСТОПАДІ 2017 р.
№ п/п |
Прізвище та ініціали викладача |
Кафедра |
Дата |
Ч а с |
В и д |
Місце |
Т е м а з а н я т т я |
1 |
ЕЙВАС Л.Ф. |
ДПМ |
01.11.17 |
09.00 |
Пр. |
313 |
Створення міні гобелену з використанням прийомів різнофактурного ткацтва (аналіз робіт майстрів гобелену |
2 |
КУЧЕР С.Л. |
Педагогіки та методики технологічної освіти |
02.11.17 |
13.40 |
Лк. |
31 |
Дизайн в системі предметної творчості |
3 |
МАНТУЛЕНКО С.В. |
Економічної і соціальної географії та методики викладання |
02.11.17 |
09.00 |
Лк. |
312 |
Населення Латинської Америки |
4 |
ПОНОМАР С.П. |
Образотворчого мистецтва |
07.11.17 |
10.40 |
Пр. |
206 |
Рисунок академічний. Рисунок екорше моделі Гудона |
5 |
КОРОЛЬ А.М. |
Педагогіки |
07.11.17 |
10.40 |
Лк. |
214 |
Загальні методи, засоби і форми процесу виховання |
6 |
ЛОБАНОВА А.С. |
Соціології та економіки |
08.11.17 |
10.40 |
Лк. |
323 |
Чинники залежної поведінки |
7 |
ЧЕРНОУС Л.С. |
Соціології та економіки |
10.11.17 |
13.40 |
Лк. |
1 |
Місто як соціокультурний феномен |
8 |
ГЛАДКА О.В. |
Англійської мови з методикою викладання |
13.11.17 |
10.40 |
Лб. |
409 |
Individual Reading |
9 |
ЧУМАК В.О. |
Музикознавства, інструментальної та хор. підготовки |
15.11.17 |
09.00 |
Лб. |
Т.з. №2 |
Танцювальна культура епохи Середніх віків та епохи Відродження |
10 |
БУРМАН Л.В. |
Економічної і соціальної географії та методики викладання |
21.11.17 |
09.00 |
Лк. |
407 |
Якість життя. Індекс людського розвитку |
11 |
ПОЗДНІЙ Є.В. |
Ботаніки та екології |
24.11.17 |
12.00 |
Лк. |
228 |
Антропогенний вплив на рослин |
12 |
ЄЛОВСЬКА Ю.В. |
Англійської мови з методикою викладання |
27.11.17 |
12.10 |
Пр. |
206 |
Welcome to London |
13 |
ФЕДОРОВА Л.І. |
Початкової овіти |
27 |
11 |
17 |
306 |
Графічна підготовка як засіб формування загальнотрудових і конструктивних умінь молодших школярів |
14 |
ЯРОШЕНКО О.М. |
Музикознавства, інструментальної та хор. підготовки |
28.11.17 |
12.10 |
Лб. |
5 |
Мелодичний інтервал як логічно-структурна одиниця музичної мови |