Освітній менеджмент: проблеми теорії та практики: монографія/ [Т.О. Дороніна, С.М.Амеліна, В.В. Гаманюк та ін.]; за ред. Т.О. Дороніної. - Кривий Ріг: ТОВ ВНП "Інтерсервіс", 2014. - 300 с.
Матеріали монографії адресовано вченим, викладачам, педагогам-практикам, аспірантам, студентам, усім тим, хто цікавиться проблематикою професійної підготовки менеджера освіти, а також ефективного управління навчальними закладами
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 991
Друзь З.В. Термінологічний словник з теорії та методики виховання: навчальний посібник / Зініїда Висилівна Друзь. - Кривий Ріг, 2006. - 147 с.
У науково-довідковому виданні вміщено узагальнену й систематизовану інформацію, основні поняття й терміни з теорії та методики виховання особистості.
Для педагогів-практиків, студентів, аспірантів, наукових працівників
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 800
Кондрашова Л.В. Процесс обучения в высшей школе: учебное пособие / Лидия Валентиновна Кондрашова. - Кривой Рог: КГПУ, 2007. - 318 с.
В предлагаемой книге приведены основные понятия и категории, раскрывающие теоретические основы процесса обучения в высшей школе, даны дидактические рекомендации перехода от учебного предмета как источника информации к предмету как источнику духовного общения, творческого действия, диалога культур.
Книга будет полезной для преподавателей высшей школы, аспирантов, магистров, учителей школ.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 646
Кондрашова Л.В. Гармонізація інтелектуального та емоційного факторів навчання у забезпеченні якісної освіти учнів: навчально-методичний посібник на допомогу вчителю-практику /Л.В. Кондрашова, Н.Є.Федоринова, А.Г.Міняйленко. - Кривий Ріг, 2008. - 274 с.:іл.
У посібнику розкрито емоційний аспект освіти в гуманізації шкільного навчання; розглянуто взаємодію емоційного й інтелектуального чинників у підвищенні якості освітнього процесу; узагальнено досвід роботи педагогічного колективу КЗШ № 122 м. Кривого Рогу щодо гармонізації інтелектуального й емоційного чинників у пізнавальному процесі.
Посібник адресовано вчителям-практикам, викладачам педагогіки, аспірантам І студентам педагогічних університетів, усім, хто цікавиться проблемами підвищення якості навчання.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 478
Сторінка 2 із 2