15-17 червня 2017 року у м. Суми, на базі Сумського державного університету відбувся Всеукраїнський захід «Гендерний хакатон: технології і медіа у досягненні гендерної рівності» за підтримки Представництва фонду ім. Ф. Еберта в Україні.
Під час хакатону проведено засідання круглого столу «Гендерна рівність і гендерний мейнстримінг в українській вищій школі». Були розглянуті питання:
- гендерний соціальний хакатон як інструмент протидії гендерно-обумовленому насильству;
- роль безоплатної вторинної правової допомоги в контексті гендерних проблем;
- питання сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку та їх розв’язання на рівні обласних державних адміністрацій;
- презентація проекту Харківської гуманітарно-педагогічної академії «Гендерний відкритий університет: гендерна грамотність та культура працівників соціальної сфери»;
- студентська гендерна експертиза навчальних посібників.
Також відбувся хакатон з розробки та впровадження програмного забезпечення для вирішення проблем гендерної нерівності.
Було доопрацьовано Національний план дій з імплементації дорожньої карти Європейського дослідницького та інноваційного просторів Європи.
Окрім цього, презентовано проекти учасниками хакатону з гендерної проблематики. У заході взяли участь провідні фахівці та експерти Гендерних центрів вишів України.
Серед учасників хакатону були представники Криворізького державного педагогічного університету: к.п.н., доцент Макаренко І.Є., к.п.н., доцент Потапенко О.Б.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 791
Учитель виховує насамперед своїм прикладом, вчинками, знаннями. Щоб його інтелектуальні надбання стали часткою духовного світу учнів, треба мати справжню освіченість, постійно її поглиблювати і збагачувати О. Захаренко |
На базі КГ №49 15 травня 2017 року відбулося засідання міського круглого столу “Використання новітніх педагогічних технологій в умовах модернізації сучасної освіти” викладачів кафедри педагогіки Криворізького державного педагогічного університету з творчо працюючими вчителями навчального закладу міста. Засідання міського круглого столу ставило за мету:
- створювати позитивну мотивацію вчителів до креативної діяльності, творчого інноваційного пошуку ефективних шляхів збагачення змісту методичної роботи педагогів, популяризувати досвід вчителів шляхом публікацій;
- сприяти переорієнтації методичної роботи вчителів на впровадження перспективних моделей збагачення креативного науково-методичного інструментарію у зміст предметів;
- формувати сучасний стиль креативного мислення освітян, якості вчителя — дослідника, здатного виховати гармонійно і всебічно розвинену особистість, з високими інтелектуально творчими й естетичними цінностями;
- презентувати практичний досвід роботи науковців кафедри педагогіки КДПУ та вчителів КГ №49, щодо ефективного впровадження новітніх педагогічних технологій в навчальний процес та їх вплив на модернізацію і підвищення якості освіти в умовах реалізації Концепції нової української школи.
У обговоренні дискусійних питань засідання міського круглого столу брали участь:
Дороніна Т.О., доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки КДПУ; Тимофієва Л.Є., директор КГ № 49; Клименко С.В., керівник шкільного методичного об'єднання вчителів; Потапенко О.Б., к.п.н., доцент кафедри педагогіки КДПУ; Сидоренко Н.Б., заступник директора з НМР; Динькова О. В., вчитель англійської мови; Щербина С.М. к.п.н., доцент кафедри педагогіки КДПУ; Садова В.В. к.п.н., доцент кафедри педагогіки КДПУ; Кравченко Т.В., вчитель фізики та астрономії; Захарова В.А. вчитель географії; Білоус О.С., к.п.н., доцент кафедри педагогіки КДПУ; Пянковська І. О., вчитель зарубіжної літератури; Волощук І.А. к.п.н., доцент кафедри педагогіки КДПУ; Зеленкова Н.І. к.п.н., доцент кафедри педагогіки КДПУ; Іванова В.В. к.п.н., доцент кафедри педагогіки КДПУ; Бабенко В.М. вчитель російської мови; Макаренко І.Є. к.п.н., доцент кафедри педагогіки КДПУ; Конельська І.М., практичний психолог; Іванова Г.І. аспірантка кафедри педагогіки КДПУ Трусова А.М. аспірантка кафедри педагогіки КДПУ та інші.
Учасниками круглого столу були вироблені рекомендації для творчо працюючих вчителів Криворізької гімназії № 49 з теми: «Використання новітніх педагогічних технологій в умовах модернізації сучасної освіти»
Тенденції розвитку сучасного суспільства висувають нові вимоги до навчального процесу. З одного боку, змінюється зміст освіти, який збільшує навантаження на учня, з іншого боку, виникає необхідність якісно нових методик викладання, які дозволили б не тільки зібрати різноманітні знання в єдину систему, але й сформувати в учнів компетенції, необхідні для життя в сучасному світі.
Керуючись нормативно-правовими документами в галузі освіти та ознайомившись з перспективним досвідом викладачів кафедри педагогіки КДПУ та вчителів КГ № 49, учасники круглого столу
рекомендують вчителям:
- включити до змісту планування самоосвітньої діяльності вчителів напрями роботи з питань використання інноваційних педагогічних технологій;
- з метою реалізації основних положень Концепції нової української школи відводити належне місце креативним методам навчання: диспутам, груповій роботі, рольовій грі, керованим дослідженням, проектам тощо;
- поповнювати банки медіа-відеотеки, комп’ютерних програм, мультимедійних посібників та презентувати практичний досвід роботи з питань методично-технологічних аспектів ефективного впровадження сучасних інноваційних технологій навчання;
- висвітлювати педагогічний досвід із вищезазначеної проблеми в ЗМІ, мережі Інтернет, у фахових виданнях, наукових збірниках КДПУ.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 221