22 лютого 2017 р. на кафедрі педагогіки КДПУ відбулось секційне засідання звітної наукової конференції викладачів «Освітні/педагогічні науки».
На засіданні були присутні: завідувач кафедри, доктор пед.наук, проф. Дороніна Т.О.; канд. пед. наук, доцент Білоус О.С.; канд. пед. наук, доцент Волощук І.А.; канд. пед. наук, доцент Зеленкова Н.І.; канд. пед. наук, доцент Іванова В.В.; канд. пед. наук, доцент Король А.М.; канд. пед. наук, доцент Макаренко І.Є.; канд. пед. наук, доцент Потапенко О.Б.; канд. пед. наук, доцент Щербина С.М.
Відкрила секційне засідання завідувачка кафедри педагогіки, докторка педагогічних наук, професорка Дороніна Т.О., яка виступила з доповіддю на тему «Сучасна педагогічна освіта: пріоритетні напрями змістового та організаційного оновлення». У доповіді було наголошено, що протягом усього розвитку суспільства складались різні парадигми освіти. В ході доповіді була схарактеризована сучасна парадигма освіти та основні шляхи її реалізації.
Зі співзвучною проблематикою виступила доцент Щербина С.М. з доповіддю на тему «Формування готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності як важливої професійної якості». Яка наголосила, що готовність до інноваційної педагогічної діяльності – це особливий особистісний стан, який передбачає наявність у майбутнього педагога мотиваційно-ціннісного ставлення до професійної діяльності, володіння ефективними способами та засобами досягнення педагогічних цілей, здатності до творчості і рефлексії.
Також на засіданні були заслухані доповіді з наступних проблем: «Організація креативної діяльності студентів у процесі навчання у педагогічному університеті» (доц. Білоус О.C.); «Формування громадянської та соціальної компетентностей учнів під час навчання математики» (доц. Волощук І.А.); «Формування професіоналізму фахівця під час проходження педагогічної практики» (доц. Зеленкова Н.І.); «Використання інформаційних технологій у навчальному процесі педагогічного вищу» (доц. Іванова В.В.); "Формування навичок самореалізації майбутніх вчителів в процесі музично-творчої діяльності" (доц. Король А.М.); «Формування управлінської компетентності майбутніх вчителів у контексті реалізації Концепції «Нова українська школа»» (доц. Макаренко І.Є.); «Ретроспективний аналіз пошуку сучасної освітньої парадигми: історико-педагогічний екскурс» (доц. Потапенко О.Б.).
Учасники секційного засідання прийшли висновку, що структурна модернізація освіти вимагає використання нових підходів до організації навчально-виховного процесу у вищій школі, як запоруки підготовки висококваліфікованого майбутнього педагога.