11 листопада 2022 року відбулася підсумкова конференція за результатами проходження педагогічної практики студентів-магістрантів ІV курсу. |
|
У підсумковій конференції взяли участь здобувачі освіти факультету української філології гр. УАФм-22, гр. УФРм-22, гр. УПФм-22. На конференції виступила доцент кафедри педагогіки Король А. М., яка проаналізувала проходження навчально-виробничої практики студентів у складних військових умовах та зупинилась на особливостях виховної роботи. Доцент Король А. М. розповіла про перевірку звітної документації виставленої на платформі Moodle і акцентувала увагу на тих студентах, що не до кінця оформили щоденники та звіти. |
Магістранти обговорили досягнення та труднощі, з якими довелось зіткнутися під час проходження практики, поділились досвідом організації навчально-виховної роботи, освоєнням навчальних інновацій в умовах дистанційного навчання. У заході взяли участь керівник виробничої практики КДПУ Цоуфал Л. С., факультетський керівник практики Яременко Н. В. та викладач кафедри психології Халік О. О. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 428
9 листопада 2022 р. та 11 листопада 2022 р. відбулися настановні конференції з виробничої педагогічної практики для студентів факультету географії, туризму історії (гр. 3Г-19, гр. ЗІ-19) та факультету дошкільної та технологічної освіти (гр. ЗТОА-19, гр. ЗТОКМО-19) IV курсу заочної форми навчання, під час яких канд. пед. наук, доцент О. Білоус ознайомила студентів із організацією та здійсненням виховної роботи з учнівським колективом у закріплених класах. |
Бажаємо проведення цікавих уроків, змістовних виховних заходів та переконання |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 283
12 та 14 листопада 2022 р. відбулися настановні конференції з виробничої педагогічної практики для студентів природничого факультету (гр. ЗФК-19, гр. ЗБ-19) ІV курсу заочної форми навчання. У конференціях взяли участь: канд. пед. наук, доцент В. В. Іванова та канд. пед. наук, доцент С. М. Щербина. |
Методисти кафедри педагогіки ознайомили студентів з питань організації та здійснення виховної роботи з учнівським колективом у закріпленому класі та висловили сподівання, що надані поради та рекомендації будуть для них слушні і допоможуть у проведенні цікавих уроків, змістовних виховних заходів та сприятимуть успішному виконанню всіх завдань, що передбачені виробничою педагогічною практикою. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 275
Виробнича педагогічна практика – важливий етап підготовки майбутніх вчителів до професійної педагогічної діяльності, можливість подальшого формування загальних та спеціальних компетентностей фахівця. |
В першій декаді листопада 2022 р. відбулися настановні конференції з виробничої педагогічної практики для студентів факультету мистецтв (гр. ЗОМ-19) та факультету іноземних мов (гр. ЗАМ-19) ІV курсу заочної форми навчання, під час яких з питань організації та здійснення виховної роботи з учнівським колективом у закріпленому класі виступила, канд. пед. наук, доцент С. М. Щербина. |
|
Висловлені поради та рекомендації були слушні для студентів і допоможуть їм у проведенні цікавих уроків, змістовних виховних заходів та успішного виконання всіх завдань, що передбачені виробничою педагогічною практикою. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 303
Методист кафедри педагогіки д-рка пед. наук С. Л. Кучер взяла участь у настановній конференції з виробничої педагогічної практики для магістрів спеціальності «Технологічна освіта» (гр. ЗТОА), яка була організована на факультеті дошкільної й технологічної освіти 19.10.2022 року. |
Викладач окреслила основні завдання педагогічної складової цього виду практики, наголосила на важливості проведення регулярних психолого- педагогічних спостережень та фіксації їх у щоденнику. Окремо визначила провідні напрями виховної роботи в закладі загальної середньої освіти, провідними з-поміж яких у поточному навчальному році визнано права дитини, національно-патріотичне виховання, протидія боулінгу, розвиток учнівського самоврядування та ін. Також було відзначено особливі умови, в яких відбувається практика наразі, і особливу роль класного керівника, як людини, яка забезпечує підтримку та комунікацію між здобувачами освіти. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 344
19 жовтня 2022 року відбулися настановні конференції з виробничої педагогічної практики у закладах освіти магістрантів І року навчання факультету мистецтв заочної форми навчання (гр. ЗОМм-22, гр. ЗММм-22). |
Доцент кафедри педагогіки С. М. Щербина ознайомила з метою, завданнями виробничої педагогічної практики у закладах освіти, особливостями організації та здійснення виховної роботи з учнями в ойнлайн режимі. Методист кафедри педагогіки акцентувала увагу практикантів на важливості проведення виховних заходів з національно-патріотичного виховання учнів в умовах складних викликів сьогодення, заходів інтелектуального спрямування, а також заходів, спрямованих на збереження, зміцнення здоров’я учнів, пропаганду здорового способу життя. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 431
Відбулися настановні конференції з виробничої практики у закладах освіти для магістрантів заочної форми навчання факультету ГТІ гр. ЗГм-22 (14 жовтня 2022 року об 17.40), гр. ЗІм-22 (18 жовтня 2022 року об 17.40) та магістрантів природничого факультету гр. ЗБХм-22 (14 жовтня 2022 року об 12.00) у Zoom. |
На конференції з вітальним словом та з окресленням завдань педагогічної практики виступила керівник виробничої практики Цоуфал Л. С. |
Методист кафедри педагогіки канд. пед. наук, доцент Білоус О. С. ознайомила студентів з основними завданнями щодо підготовки та проходження виробничої практики в умовах дистанційного навчання.
Бажаємо магістрантам проведення цікавих уроків, змістовних виховних заходів та переконання у правильності обраного професійного шляху! |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 511
28 вересня 2022 р. відбулася підсумкова конференція з виробничої педагогічної практики в дитячих оздоровчих таборах. На конференції звітували студенти групи ІП-19 (факультет географії, туризму та історії). В умовах воєнного стану педагогічна практика проводилася дистанційно. |
Заздалегідь кафедрою педагогіки було розроблено завдання і рекомендації, які дозволили студентам ознайомитися з інструктивними документами, методикою організації виховної роботи, а також специфікою проведення виховних заходів. Завдання педагогічної практики також містили підготовку творчих проєктів і методичних розробок виховних заходів. |
У своїх звітах студенти відзначили безумовну користь отриманих знань і, хоча обмежену, але важливу можливість апробації теоретичного багажу педагогічних знань. Викладач кафедри педагогіки доцент Потапенко О. Б. зазначив, що студенти вчасно підготували звітну документацію і завантажили її на платформу Moodle. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 381
28 вересня 2022 року відбулася підсумкова конференція з виробничої педагогічної практики у дитячих оздоровчих таборах, яка в умовах воєнного стану, проводилася дистанційно. На конференції звітували студенти фізико-математичного факультету. |
У своїх доповідях студенти зазначили, що на жаль, вони не змогли набути практичного досвіду у дитячих оздоровчих таборах. Але вони опрацювали нормативні документи та інструктивні матеріали, які визначають характер діяльності дитячих таборів у літній період. |
Студенти наголосили на тому, що хоча практика і проходила дистанційно, але вони отримали великий багаж теоретичних знань – на майбутнє! Викладач кафедри педагогіки канд. пед. наук Волощук І. А. зазначила, що всі студенти вчасно підготували звітну документацію і завантажили її на платформу MOODLE. |
Бажаємо студентам успіхів в навчальній діяльності та при проходженні виробничої практики у закладах середньої освіти!
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 459
28 вересня 2022 року на факультеті географії, туризму та історії відбулася звітна підсумкова конференція студентів гр. ГОЕ-19 за результатами проходження виробничої педагогічної практики у дитячих оздоровчих таборах. |
Методист кафедри педагогіки канд. пед. наук, доцент Олена Білоус наголосила на креативності студентів при виконанні завдань, які були вивантаженні на Moodle. Всі завдання потребували фантазії та творчого підходу, щоб наблизитись до реалій життя дітей в таборах. Літня виробнича педагогічна практика на третьому курсі є невід’ємною частиною повноцінної підготовки студентів до майбутньої професії педагога. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 542