- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 1262
Шановні аспірантки ІІ курсу!
У зв’язку із оголошеним карантином нам необхідно організувати дистанційне навчання з курсу «Наукові засади організації педагогічного процесу у вищій школі». Ми пропонуємо Вам пройти один з можливих курсів, розміщених на платформі PROMETHEUS:
"Глибинне навчання через трансформаційну педагогіку"
(https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:UQ+DLTP101+2018_T3/about)
чи
"Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти"
(https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MON+AB101+2019_T2/about).
Ви отримаєте можливість ознайомитися з актуальними питаннями сучасної освіти та отримати відповідні сертифікати.
Отримання сертифікату буде враховано під час екзамену (30 балів). Гарного Вам навчання!
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 885
Шановні аспірантки ІІ курсу! У зв’язку із оголошеним карантином нам необхідно організувати дистанційне навчання з курсу «Гендерний вимір теорії та історії педагоігки». Ми пропонуємо Вам пройти курс «Жінки та чоловіки: гендер для всіх» (курс доступний постійно), розміщений на платформі PROMETHEUS (https://courses.prometheus.org.ua/courses/IRF/101/2015_T2/about). Ви отримаєте можливість ознайомитися із поглядами вітчизняних науковців на гендерну проблематику, отримати сертифікати базового або експертного рівнів. Отримання сертифікату буде враховано під час екзамену (базовий рівень – 30 балів; експертний – 40 балів). Гарного Вам навчання! |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 877
11 березня 2020 року кандидатом педагогічних наук, старшим викладачем кафедри педагогіки Макаренко І. Є. та аспіранткою ІІІ-го курсу навчання Івченко В. І., було проведено практичне заняття з теми: «Методика організації морального виховання учнів»_група АНФ-17_на базі гуманітарного корпусу КДПУ.
Мета заняття полягала у визначенні сутності, мети, ключових компонентів морального виховання особистості. У ході обговорення було виявлено актуальність проблеми морального виховання особистості, обґрунтовано поняття: «моральне виховання», висвітлено завдання морального виховання, розглянуто взаємозв’язок та відмінність понять: «мораль» та «моральність».
Практична частина заняття передбачала закріплення теоретичного матеріалу під час проведення етичної бесіди.
Під час проведення етичної бесіди було встановлено відношення студентів до порушення правил моральності, а саме під час подорожування у громадському транспорті, відпочинку на природі та у громадських місцях культури – театру та кіно. Думки було підкріплено реальними прикладами з власного життя, а також юридичними довідками з законів різноманітних країн Європи. Темою бесіди було дібрано: «Добро чи зло…чого у Світі більше?». Студенти були дисципліновані, організовані, позитивно налаштовані на спілкування. Вони прекрасно показали себе у командній роботі, проявляли такт, повагу та увагу до думок опонентів, логічно апелювали однин до одного з питань, які викликали глибокі протиріччя. Під час диспуту студенти продемонстрували обізнаність з питань соціальних проблем та спробували надати особистісні рекомендації щодо їхнього вирішення. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 656
З користю та легкістю опановуємо освітні технології навчання 24 лютого 2020 року старший викладач кафедри педагогіки Макаренко Ірина Євгенівна, в рамках проведення курсів підвищення кваліфікації вчителів інформатики міста, прочитала інтерактивні лекції, що були спрямовані на формування громадянських компетентностей та створення демократичного освітнього середовища в школі. На заняттях доцільно використовувалися активні методи навчання, об’єднання у команди, різноманітні тренінгові технології. Повсякчас викладач заохочувала вчителів до ведення відкритого діалогу щодо актуальних питань з проблематики лекції. Панувала творча, невимушена атмосфера, де кожен відчував можливість проявити власну позицію з тієї чи іншої ситуації, засвоїти ключові поняття та основні механізми щодо реалізації освіти з прав людини та освіти для демократичного громадянства. Особистісно орієнтовані технології навчання – це потужний інструмент формування всебічно розвиненої особистості, підвищення її творчого потенціалу, а також засіб визначення індивідуальної освітньої траєкторії. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 213
30 січня 2020 р. на кафедрі педагогіки відбулася зустріч професорсько-викладацького складу кафедри педагогіки з аспірантами щодо поточних питань, розв’язання яких перешкоджає успішному навчанню в аспірантурі та підготовці наукового дослідження. Зокрема були обговорені можливості аспірантів апробувати результати власних досліджень на наукових заходах різного рівня; необхідність дотримання аспірантами індивідуального плану; робота із бібліотечними (архівними) фондами тощо.
Д-р пед. наук, професор Дороніна Т. О. відповіла на окремі питання аспірантів та дала поради щодо підготовки наукових статей, які відображають напрями дослідження аспірантів.
Канд. пед наук, доцент Щербина С. М. поінформувала аспірантів про актуальні міжнародні науково-практичні конференції та запропонувала взяти в них участь.
Вкотре було підкреслено важливість очної участі аспірантів у наукових заходах міжнародного та всеукраїнського рівня.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 533
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 515
21.11.2019 року канд. пед. наук, доцент кафедри педагогіки Білоус О.С. виступила у загальноосвітній школі № 4 з поглибленим вивченням іноземних мов на педагогічній раді учителів з доповіддю на тему: «Стресостійкість і професійне вигорання педагогів». У своїй доповіді викладач зазначила, що постійне спілкування і соціальна відповідальність за дітей, надмірна зайнятість, неналежна зарплатня, робота з великим потоком інформації долають стресу сучасному педагогу і призводить до професійного вигорання. Синдром емоційного вигорання належить до феноменів особистісної деформації.
З метою профілактики професійного вигорання педагогів необхідно здійснювати заходи, які допоможуть зменшити дію основних факторів, що спричиняють вигорання, серед яких: хронічно напружена психоемоційна діяльність, постійні суперечки в стратегічному і тактичному керівництві, надмірні вимоги во вчителів, відсутність об’єктивних критеріїв для оцінки їх результатів діяльності, неефективна система мотивування і стимулювання, нестабільність робочого графіку тощо.
Викладачем було актуалізовано питання професійного зростання вчителів, побудови індивідуального простору шляхом здобуття освіти за третім рівнем - у аспірантурі кафедри педагогіки за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки. Зокрема були обговорені питання побудови ОНП, її специфіки та особливостей організації навчання в аспірантурі.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 270
Повний текст програми вступного іспиту до аспірантури за посиланням.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 638
Шановні аспіранти та аспірантки кафедри педагогіки, зверніть увагу на важливий документ університету, покликаний стимулювати Ваш науковий пошук!
(Повний текст документу: Перелік нормативно-правових документів - ЗАГАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ КДПУ - п.13)
https://drive.google.com/file/d/0B5YujbpKrcphVUw4M0R6cVFRcUk/view
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 538