16 квітня відбулася підсумкова конференція з педагогічної практики аспірантів, яка проходила з 01 березня по 02 квітня 2021 року.
На підсумковій конференції виступили аспіранти ІІІ року навчання (О. І. Герасименко, Ю. А. Ланецька, В. І. Плотнікова, Д. І. Шумська),
Аспіранти прозвітували про проходження ними педагогічної практики і зазначили, що педагогічна практика є одним із важливим етапів професійної підготовки до науково-педагогічної діяльності, дійсно сприяє закріпленню навичок практичної діяльності аспірантів щодо здійснення навчально-виховного процесу у вищій школі, дає змогу втілити набуті аспірантами знання, уміння та навички для опрацювання теоретичних і практичних питань під час підготовки та здійснення наукової діяльності.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 782
ШАНОВНІ ПОСЕСТРИ!
Колежанки, аспірантки, здобувачки, магістрантки та студентки!
Щиро вітаємо Вас з 8 березня – Міжнародним днем прав жінок і миру. Це день ушанування пам’яті про жінок, які боролися за жіноче виборче право, за рівну участь і жінок, і чоловіків в різних сферах життя. Попри те, що жінки здобули собі чимало політичних і громадянських прав, є чимало сфер і тем, у яких вони позбавлені рівності з чоловіками. Будьте успішні і нехай всі задуми здійсняться!
З повагою колектив кафедри педагогіки!
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 1102
У рамках вивчення дисципліни - "Гендерний вимір теорії та історії педагогіки", аспіранти 2-го року навчання кафедри педагогіки долучилися 11 лютого о 18:30 до онлайн-лекції канд. історичних наук, доцентки, викладачки Львівського Національного університету ім. Івана Франка Галини Боднар "Незавершена війна: біографічні наративи жінок у листах до влади міста Львова 1944-1945 років", в межах проекту Центр міської історії та Української асоціації дослідниць жіночої історії "Гендерні виміри просторів модерності", за підтримки Heinrich-Böll-Stiftung Ukraine.
Докладна інформація про проект на сайті:
https://www.lvivcenter.org/discussions/bodnar-gender-lecture/
Лекцію можна передивитися і тут:
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 852
11 лютого 2021 р. об 11.00
відбудеться фаховий семінар для проведення попередньої експертизи дисертації на здобуття наукового ступеня доктора філософії (PhD)
за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки
Карпової Вікторії Костянтинівни
на тему: «ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ДО ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ»
Науковий керівник: Савченко Лариса Олексіївна, доктор педагогічних наук, професор.
Рецензенти: Кучер Світлана Леонідівна доктор педагогічних наук, доцент;
Марченко Аліна Анатоліївна кандидат педагогічних наук, доцент.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 549
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 514
Вітання від аспірантів кафедри педагогіки
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 631
29 вересня на базі кафедри педагогіки було проведено міжкафедральний фаховий семінар, під час якого відбулася попередня експертиза дисертації на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки Іванової Галини Ігорівни на тему «Формування культури розумової праці студентів у процесі навчання математичних дисциплін». У обговоренні взяли участь викладачі кафедри педагогіки та кафедри загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання. Рецензентами дисертації виступили д-р пед наук, професор І. Лов’янова та д-р пед. наук, професор С. Семеріков. Рецензенти та учасники семінару мали можливість поставити питання дисертантці, виокремити позитивні та суперечливі аспекти роботи. Присутніми на семінарі також були аспіранти кафедри педагогіки, які уважно прослухали доповідь дисертантки, відгуки рецензентів та міркування присунтіх. Участь аспірантів у заході є надзвичайно важливою, оскільки дозволяє запобігти власним прорахункам та визначити ті аспекти власних досліджень, які ще потребують ретельного опрацювання. Загалом учасники дійшли висновку щодо достатньої підготовленості роботи для подальшого проходження процедури захисту дисертації. Засідання відбулося із можливим дотриманням карантинних обмежень.
|
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 525
Кафедра педагогіки вітає колегу - з присвоєнням вченого звання доцента кафедри педагогіки (наказ Міністерства освіти і науки України 24.09.2020 № 1188)! Бажаємо творчої наснаги та нових наукових здобутків! |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 512
Кафедра педагогіки започатковує новий навчально-методичний ресурс, де буде розміщено методичні матеріали, що для ознайомлення надсилаються на кафедру бібліотекою університету (електронні версії журналів передплачує бібліотека в 2020 році).
Автор, назва публікації | Анотація публикації | Завантаження | |
«Завучу. Усе для роботи», 2020 № 9-10 (травень) |
|||
Калошин В.Ф., Гоменюк Д.В. ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ |
Педагогічний процес - це діалектична єдність педагогічного управління та самоуправління особистості й колективу учнів у різних видах діяльності з метою В.І. Андрєєв |
Завантажити | |
О.Б. Лаптева МОЛОДИЙ УЧИТЕЛЬ - МАЙБУТНЄ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ |
У статті висвітлено досвід роботи з молодими вчителями. Автор наводить положення, навчальний план і програму «Школи становлення молодого вчителя». | Завантажити | |
М.М. Лобанов, О.Ю.Тюлюкіна ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ |
Автори статті представляють цікавий досвід роботи з молодими вчителями: проведення заняття з педагогами у формі інтерактивного уроку за темою «Компетентнісно зорієнтований підхід в освіті». Адже навчати молодого спеціаліста проводити урок краще, безпосередньо його демонструючи. А зрозуміти дитину на уроці молодому вчителеві допоможе виконання ним самим ролі учня. | Завантажити | |
С.В. Неліпа КОНКУРС МОЛОДИХ УЧИТЕЛІВ |
У статті представлена розробка шкільного конкурсу професійної майстерності молодих учителів «Щасливий серед дітей». | Завантажити | |
Н.В. Пампушина ПЕРШІ КРОКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
У статті висвітлено окремі аспекти роботи з молодими вчителями на районному рівні. Автор наводить зразки документів щодо проведення районного конкурсу молодих учителів. |
||
К.М. Побірченко СИСТЕМА РОБОТИ |
У статті представлено досвід роботи з молодими вчителями: установчі документи, плани роботи, організаційні заходи. Особлива увага приділена становленню молодого педагога, роботі з наставниками. Автор наводить зразки пам’яток, рекомендацій, порад для молодих учителів. | Завантажити | |
Н.І. Полякова, О.М.Руденко, Ю.С.Снітка СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ |
Педагогічна рада…розглядає питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їх творчої ініціативи, професійної майстерності, визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, формує та затверджує річний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників (ст. 40 Закону України «Про повну загальну середню освіту») |
Завантажити | |
М.В. Пахолівецька, О.П. Махно МОДЕЛЬ МЕТОДИЧНОЇ ПІДТРИМКИ |
Автори діляться досвідом роботи з молодими педагогами. І хоча мова йде про роботу міського центру, пропоновані форми діяльності з успіхом можуть бути використані і в закладах загальної середньої освіти. | Завантажити | |
Виховна робота в школі, № 5, травень, 2020 рік |
|||
Н.В. Білецька ПРОЄКТ «МИ ЗА ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ!» | Завантажити | ||
Т.В. Блужан ОРГАНІЗАЦІЯ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ | Завантажити | ||
С.М. Гала СЦЕНАРІЙ ВИСТУПУ АГІТБРИГАДИ «ВЧИМОСЯ ЗАПОВІДАТИ» | Завантажити | ||
В.Ф. Калошин ДУМКА - НАШЕ ЗАМОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ РЕЗУЛЬТАТІВ | Завантажити | ||
О.Г. Кіслінгер ВИХОВНИЙ ЗАХІД «ПОДОРОЖ У ДАВНЮ УКРАЇНСЬКУ ХАТУ» | Завантажити | ||
І.А. Лебедєва ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ | Завантажити | ||
А.А. Мойсеєнко ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА «Я ЛЮБЛЮ УКРАЇНУ» (7–8 кл.) | Завантажити | ||
А.А. Мойсеєнко, В.В. Срубіна ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА | Завантажити | ||
С.А. Прахова ВІДКРИТИЙ БРИФІНГ «ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДОЮ» (для вчителів і представників адміністрації закладів освіти) | Завантажити | ||
Н.І. Романченко САМОПОВАГА ТА ЕГОЇЗМ (виховна година, 7–8 кл.) | Завантажити | ||
Р.М. Степаненко ГРИП - ХВОРОБА НЕБЕЗПЕЧНА (класна година, 8–9 кл.) | Завантажити | ||
Г.В. Сухорукова СЦЕНАРІЙ ВИСТУПУ АГІТБРИГАДИ «ЧОГО ЗАХОТІЛИ - ЗАВЖДИ ДОСЯГАЄМО!» | Завантажити | ||
О.О. Токар ШКІЛЬНА ПЛАТФОРМА «ДУМКИ ВГОЛОС» - ФОРМА РОБОТИ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ | Завантажити |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 350
21 квітня 2020 р. аспіранти другого року навчання (011 Освітні, педагогічні науки) в межах вивчення курсу «Гендерний вимір теорії та історії педагогіки» (викладач: проф. Т. О. Дороніна) взяли участь в обговоренні сутності концепції «прихованого навчального плану» як однієї із стратегій прояву гендерної дискримінації в освіті. Було розглянуто низку основних аспектів дії прихованого навчального плану та варіанти його подолання в навчально-виховному процесіі. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 668