Соловйова Наталія Дмитрівна
Основні відомості: | |
Науковий ступінь | Доцент |
Вчене звання | кандидат педагогічних наук |
Посада | доцент |
Навчальні дисципліни | Методика викладання англійської мови в профільній школі – АНФ, 1 р. н. ,магІноземна мова , АМПС |
Наукові інтереси | Розвиток методичної творчості у майбутніх вчителів іноземної мови Формування стратегічної компетентності у учнів шкіл. Індивідуалізоване навчання іноземних мов |
Наукове кредо | In order to succeed, we must first believe that we can. Щоб досягти успіху, ми спочатку повинні вірити, що зможемо |
Контактна інформація: | |
Службова адреса | 50086, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 79/a, Криворізький державний педагогічний університет. |
Службовий e-mail | [email protected] |
Службовий телефон (кафедра, відділ) | тел.: +38 0564 40 56 50 |
Освіта: | |
Роки навчання | Місце навчання/ Спеціальність |
1978-1983 | Ліпецький державний педагогічний університет, факультет іноземних мов Англійська та німецька мови |
1987-1990 | Національний лінгвістичний університет , Киів аспирантура, спеціальность 13 00 02 - Теорія та методика викладання: германські мови |
Дисертації: | |
Рік захисту | Місце захисту та установа/ Назва дисертації |
1991 | Національний лінгвістичний університет , Киів Індивідуалізоване навчання усного іншомовного монологічного мовлення за фахом у немовному вузі (англійська мова) |
Неформальна освіта: | |
Період | Назва чи тема/ Місце/ Вид освіти (стажування, підвищення кваліфікації, тренінги тощо) |
21.05.1993 – 02.06.1993 | Методика викладання англійської мови Київський державний педагогічний інститут ім. М.П. Драгоманова Стажування |
31.07.1995 -12.08.1995 | English language Teaching Methodology / English Teaching Resource Center Odessa University/The British Council Крим Курси |
18.08.2003 -28.08.2003 | Курси англійської мови English Language Academy. Сліма, Мальта. Курси |
23.07.2004 -13.08.2004 | Курси англійської мови English Language Academy. Сліма, Мальта. Курси |
15.02 2005 – 15.04. 2006 | Сучасні методи навчання іноземних мов Національний лінгвістичний університет , Київ Стажування |
15.05. 2009 -27.05. 2009 | Communicative Method of Teaching English as a Foreign Language Криворізький державний педагогічний університет Семінар |
10.05 2010 – 25.05.2010 | Навчання англійської мови за професійним спрямуванням Криворізький факультет Запорізького університету (КФ ЗНУ), кафедра гуманітарних дисциплін Підвищення кваліфікації |
11.03.2013 -17.04.2013 | “ESL/EFL Teacher Education Program” Fulbright Program in Ukraine. Криворізький державний педагогічний університет Курси |
05.07. 2015 -12.07. 2015 | Teacher Development Summer School, British council IATEFL Ukraine Драгобрат, Україна Школа-тренінг |
Січень 2016 | Iнформаційно-комунікаційні технології в очно-дистанційному (комбінованому) навчанні Кафедра інформатики та прикладної математики, Криворізький державний педагогічний університет Підвищення кваліфікації |
01.09.2017 - 20.11.2017 | Українська мова. Від фонетики до морфології Проект EdEra Курси on-line |
15-17 лютого 2018 р. | Тема «Новітні технології у мовної підготовці іноземних студентів». Харківський національний автомобільно-руховий університет. Міжнародний науково-методичній семінар, дистанційно |
20.11.2019 р. | Тема «Hardwired Learning: Insights into Neuropsychology». Криворізький державний педагогічний університет. Тренінг |
03.04. 2020 p | Тема «Interactive tools on line education». Харків. Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» Семінар всеукр., on-line |
З 17.02. 2021 р. по 26 .06. 2021 р. | Тема “Інформаційно-комунікаційні технології в очно-дистанційному (комбінованому) навчанні: поглиблений рівень”. Криворізький державний педагогічний університет, кафедра інформатики та прикладної математики. Курси підвищення кваліфікації |
07.05.2022 р. – 14.05.2022 р. | "Навчання з попередження ризикам, пов’язаним із вибухонебезпечними предметами". EORE, Україна Курси підготовки інструкторів |
28 September - 28 October. 2022 | English for Teaching Purposes Coursera, Universitat Autònoma de Barcelona, Іспанія Курси |
01 November -22 November, 2022 | Teaching EFL/ESL Reading: A Task Based Approach University of London and UCL Institute of Education, Coursera Курси |
Професійна біографія: | |
Період | Посада/ Місце роботи |
1992 -1996 | старший викладач кафедри германської філології Криворізький державний педагогічний університет |
1996 | доцент кафедри кафедри англійської мови і літератури з методикою викладання Криворізький державний педагогічний університет |
Наукова бібліометрія: | |
Google Scholar | |
ORCID | |
Участь у наукових конференціях: | |
Дата і місце | Рівень конференції (міжнародна, всеукраїнська)/ Назва конференції/ Назва доповіді/ Електронна версія тез, матеріалів |
Кривий Ріг, 1992. | всеукраїнська Организация и содержание производительного труда учащейся и студенческой молодежи в условиях перехода к рыночным отношениям Праксиология как элемент теоретических основ организации производительного труда: Тезисы докладов межвузовского семинара-совещания. – С. 9 –11. |
Измаїл, 1993. | міжнародна Актуальные проблемы обучения в педагогическом вузе Проблема индивидуализированного обучения устной иноязычной монологической речи:Материалы научно-практической конференции.- С.122 – 124. |
Кривий Ріг, листопад, 2000 | міжнародна Проблемы психолингвистики и теорий коммуникации Учет типологических особенностей студентов при обучении иноязычной монологической речи:Материалы 2 международной конференции.– С.150 – 156. |
Київ, вересень, 2000 | міжнародна На межі тисячоліть: через вивчення мов і культур – до культури миру, злагоди і співпраці Семантические карты в обучении устному монологическому высказыванию:Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського державного лінгвістичного університету. –Вип. 3В, 2000.- С.577 – 581 |
Кривий Ріг, 2001. | міжнародна Проблема імітаційно-ігрового підходу до організації навчального процесу у вищій школі Проблемные задачи на практических занятиях по методике преподавания иностранных языков :Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. - С. 58 – 62. |
Кривий Ріг, 2001. | міжнародна Методика организации научной работы с молодежью Активизация творческой деятельности студентов на практических занятиях по методике преподавания иностранного языка:Материалы международного семинара 26 октября 2001 г. в г. Кривом Роге (Украина) –Киев: ЕУФИМБ. Ин-т журналистики КНУ им.Т.Г.Шевченко, 2001. – С. 160 – 164. |
Кривий Ріг, 28 лютого 2002, | міжнародна Проблемы имиджелогии –3 Формирование имиджа преподавателя как слушателя: Вісник Європейського університету, Київ, 2002. –№2. Матеріали 3 міжнародної конференції, |
Дніпропетровськ, 14 –15 травня 2004 | міжнародна Навчання ділової англійської мови у східній Європі: для чого та як?. Психологічні передумови ефективного оволодіння іноземною мовою для спеціальних цілей дорослими:Тези доповідей міжнародної наукової конференції, Дніпропетровськ, 14 –15 травня 2004. – С.77 –78 |
Дніпропетровськ, 14 –15 травня 2004. | міжнародна Міжнародна наукова конференція, IATEFL |
Дніпропетровськ, листопад 2004. | міжнародна Нові горизонти та перспективи філологічної науки и педагогічної практики |
Севастополь, April 12-13, 2013 | всеукраїнська Global English - Global Decisions, XVIII TESOL - Ukraine National Conference |
Cherkasy, April 29 – 30, 2015, | міжнародна TESOL Ukraine: new vistas of research and teaching. |
on-line, 4-6 November, 2015 | міжнародна, The Macmillan Education Online Conference Academic IELTS Writing Tasks |
on-line, 22-24 May, 2017 | міжнародна, Cambridge English Webinars for Teachers Revised Cambridge English: Young Learners tests – a look at the new tasks and the new assessment criteria |
on-line, 23-24 January, 2018 | міжнародна. Cambridge Assessment English/ Webinars for teachers The alignment of Starters, Movers, Flyers and Key for Schools and the impact on learning |
on-line, 15-17 лютого, 2018 | міжнародна, Харківський національний автомобільно-руховий університет «Новітні технології у мовної підготовці іноземних студентів» |
on-line, 12 лютого, 2018 | міжнародна. Cambridge Assessment English/ Webinars for teachers . Cambridge Assessment «Online resources and digital tools for improving your language knowledge and language ability» |
on-line, 28 March, 2018 | міжнародна. Cambridge Assessment English/ Webinars for teachers « Did I say that? Speaking at B2» |
11 квітня 2018 р. , ДВНЗ «Криворізький національний університет»,Кривий Ріг. | Міжвузівська науково- методична конференція «Лінгвістичні студії» |
on-line, 24 January 2019 | міжнародна Cambridge English Teaching/ Webinars for teachers "Moving on Up - From B1 to B2 Speaking." |
on-line, 18 February 2019 | міжнародна Cambridge English Teaching/ Webinars for teachers "The value of gamification for language learning " |
on-line, 15 April 2019 | міжнародна Cambridge English Teaching/ Webinars for teachers "Understanding if learners are ready for their Cambridge English Qualification" |
on-line, 14 October 2019 | міжнародна Cambridge English Teaching/ Webinars for teachers "A2 Key/B1 Preliminary 2020: Ideas and Strategies for the classroom" |
on-line, 24.03.2020 | міжнародна Scientist Image Formation in the Information Space Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» Харків |
on-line, 25.03.2020 | міжнародна «Академічна доброчесність» All Digital Week Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» Харків |
on-line, 17 February 2020 | міжнародна Preparing for life after school with B2 First and C1 Advanced Cambridge Assessment English |
on-line, 23rd June 2020 | міжнародна Introducing new online self-access materials for B2 First for Schools and C1 Advanced learners Cambridge Assessment English |
on-line, 9 September 2020 | міжнародна Keeping energy levels up when teaching remotely Cambridge Assessment English |
on-line, 10 September 2020 | міжнародна Keeping what matters: What we can learn from the neuroscience of learning Cambridge Assessment English |
2020, 17 November | міжнар., on-line Cambridge Assessment English/ Webinars for teachers. «Assessing Writing - Introducing new Teacher Guides for the Assessment of Writing for B2 First for Schools and C1 Advanced». |
2021, 12 January | міжнар., on-line Cambridge Assessment English/Webinars for teachers. «New year, new ideas: How to teach an exam class for Pre A1 Starters, A1 Movers, A2 Flyers». |
2021 р. 20 січня | всеукр., on-line Всеукраїнська онлайн конференція для викладачів англійської Teaching Experts від Мовного центру "Поліглот" за підтримки Cambridge English, Ukraine, |
2021 р., 12 березня | міжнар., on-line. Криворізький національний університет, TESOL-Ukraine, IATEFL-Ukraine «Назустріч викликам сьогодення:забезпечення якості мовної освіти в умовах змішаного навчання» |
22 жовтня 2021 р | міжнар., on-line «Globalization of scientific knowledge: international cooperation and integration of sciences», (Вінниця, Україна) - (Відень, Австрія). Індивідуалізоване навчання іноземної мови учнів похилого віку. https://doi.org/10.36074/grail-of-science.22.10.2021.64 |
28 жовтня 2021 | міжнар , on-line Cambridge October Conference 2021 |
10 лютого 2022 р. Zaporizhzhia, Ukraine | Всеукраїнська онлайн конференція Друга Всеукраїнська онлайн конференція "Teaching Experts" для викладачів англійської мови від Polyglot Language Centre Кембриджського екзаменаційного центру UA029 за підтримки Cambridge Assessment English |
30 November, 2022 р. Zaporizhzhia, Ukraine | Всеукраїнська онлайн конференція Online Conference ‘Resource Aid Kit’для викладачів англійської мови від Polyglot Language Centre Кембриджського екзаменаційного центру за підтримки Cambridge Assessment English |
12 квітня 2022 р. Одеса: ОНУ імені І.І. Мечникова | міжнар , on-line VIII міжнар. наук.-практ. конф.,присвяченої пам’яті доктора педагогічних наук, професора В.Л. Скалкіна. Таксономія Б. Блума та активізація пізнавальної діяльності студентів на практичних заняттях з методики викладання іноземної мови. https://www.google.com/url?konferenciya_Skalkina_imgf_2022.pdf |
21 April 2022 , Cambridge Assessment English | міжнар , on-line Online Conference "Supporting displaced learners and teachers from Ukraine". |
29 квітня 2022 р., Вінниця, Україна - Відень, Австрія | міжнар , on-line II1 Міжнародна науково-практична конференція «An integrated approach to science modernization: methods, models and multidisciplinarity» Індивідуалізація процесу формування слухових навичок при навчанні аудіювання учнів похилого віку. https://doi.org/10.36074/grail-of-science.29.04.2022.086 |
3-6 Octobe,r Cambridge Assessment English | міжнар , on-line Оnline conference Cambridge Live 2022 |
Гранти та наукові проекти: | |
Терміни виконання | Назва проекту/ Грантодавець/ Участь (виконавець, технічний працівник тощо) |
1996 - 1997 | Сучасні методики Кривбасу Грант фонду" Відродження" Виконавець |
Наукова робота з молоддю: | |
Місце і дата проведення | Вид роботи (олімпіада, МАН)/ Рівень/ Тема роботи/ Прізвище учасника/ Відзнака |
Київ, 2017-18 р | програма «Завтра.UA» фонду Віктора Пінчука Всеукраїнський Кучінська О., Передірій А., Торгунакова Є. Переможці 2 туру 2018 р- Передірії А., Торгунакова Є, 2018 р. учасник 3 туру - Кучинська О. |
Київ, 2016 р | програма «Завтра.UA» фонду Віктора Пінчука Всеукраїнський Розвиток логічного мислення старшокласників за допомогою графічних організаторів при навчанні креативному письму на уроках англійської мови в старшої школі Супрун К Переможець 3 туру конкурсу, отримала стипендію |
Київ, 2015 р | програма «Завтра.UA» фонду Віктора Пінчука Всеукраїнський Використання зорової наочності при формуванні англомовної граматичної компетенції у учнів основної школи Супрун К Переможець 3 туру конкурсу, отримала стипендію |
Дніпропетровськ - Нікополь, 2012 | Голова жури обласного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року» в номінації «Учитель англійської мови» Обласній Визначені переможці та лауреати 2 туру для участі у 3 турі конкурсу - всеукраїнському. 3 місце у всеукраїнському конкурсі. |
Дніпропетровськ - 2009, 2010, 2011 | Голова жури обласного туру всеукраїнської олімпіади з англійської мови учнів середник шкіл Дніпропетровської області, 2009, 2010, 2011 рр. Обласній Підготовлено переможців ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови |
КДПУ, каферда англійської мови з методикою викладання, 2010 -донині | Творча група Індивідуалізоване навчання іноземним мовам студенти 4-5 курсів факультету іноземних мов Доповіді на конференціях, написання статтей |
КДПУ, каферда англійської мови з методикою викладання, 2005-донині | Творча група Сучасні методи навчання іноземним мовам студенти 4-5 курсів факультету іноземних мов Доповіді на конференціях, написання статтей |
- Перегляди: 4632