Після вступу в університет першокурсники стикаються з необхідністю адаптуватися до нового для них культурно-освітнього середовища. Пропонуємо Вам взяти участь у психодіагностичному дослідженні щодо визначення психологічних особливостей адаптації студентів-першокурсників:
1. Методика «Адаптованість студентів в ЗВО» Т. Дубовицької, А. Крилової – визначення рівня адаптації студентів до групи та навчальної діяльності.
2. Методика "Самооцінка психічних станів" за Г. Айзенком – дозволяє оцінити деякі неадаптивні стани (тривога, фрустрація, агресія) і властивості особистості (тривожність, фрустрованість, агресивність і ригідність).
3. Шкала депресії А. Бека – виявлення негативних емоційних станів, зокрема, депресії та ступеня тяжкості депресивних розладів.
4. Опитувальник копінг-стратегій (WCQ) Р. Лазаруса, С. Фолкмана (в адаптації Т. Крюкової, О. Куфтяк, М. Замишляєвої) – визначення стратегій копінг-поведінки та саморегуляції студентів-першокурсників.
З результатами дослідження можна ознайомитися в прикріпленому файлі