(відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710
«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

Криворізький державний педагогічний університет;

50086, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, проспект Гагаріна, 54;

код за ЄДРПОУ – 40787802;

категорія замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (перевезення, захоронення), код за ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям.

3. Вид процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями. Відповідно до п.35 Особливостей відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. 

4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-10-003720-a.

5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів.

6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі по ДК 021:2015 «90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (перевезення, захоронення)) відповідає розміру бюджетних призначень на 2023 рік.

7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 172 584,00 грн з ПДВ.

8. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до бюджетних призначень по КЕКВ 2240 на 2023 рік, з урахуванням вартості послуг з вивезення ТПВ, що затверджені на території м. Кривий Ріг, а саме – Рішенням виконкому міської ради від 17.08.2022 No599 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення та захоронення) у м. Кривому Розі».

9. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі

-Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (перевезення, захоронення);

-Загальний обсяг надання послуг : 765,00м. Куб.;

-Строк надання послуги: з дати укладання договору по 31 грудня 2023 року;

-Дислокація контейнерів для вивезення ТПВ протягом 2023 року з території, підпорядкованої Замовнику

п/п

 

Адреси розміщення майданчиків для контейнерів збору ТПВ

 

Кількість контейнерів збору ТПВ обсягом 0,75м3

1.

пр. Гагаріна,54

10

2.

вул. Мистецька, 9

1

Обсяги, графік та вартість надання послуг:

Адреса дислокації контейнерів

Об'єм контейнера

м3

Кількість контейнерів

Графік вивезення

Норма накопичення

К-ть

м3

Тариф (грн), без ПДВ

Сумма з ПДВ (грн.)

 

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Вс

 

     

пр. Гагаріна, 54. Обсяг вивезення .

0,75

10

26

-

-

26

-

-

-

10 конт./0,75 м3

52 вивезення

390

 

 

пр. Гагаріна, 54. Обсяг вивезення

0,75

6

9

-

-

9

-

-

-

6 конт./ 0,75 м3

18 вивезень

81

 

 

пр. Гагаріна, 54. Обсяг вивезення

0,75

10

17

-

-

17

-

-

-

10 конт.х/0,75 м3

34 вивезень

255

 

 

вул. Мистецька, 9. Обсяг вивезення

0,75

1

52

-

-

-

-

-

-

1 конт./0,75 м3

52вивезень

39

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

765,00

 

 

- Умови надання послуг:

  • Виконавець повинен надавати якісні послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуг з вивезення побутових ( великогабаритних) відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, та у відповідності до умов підписаного Договору з урахуванням вимог чинного законодавства України із захисту довкілля.
  • Розрахунковою одиницею між Замовником та Виконавцем даних послуг є 1(один) кубічний метр (м³) накопичених, вивезених та утилізованих відходів.
  • Накопичення відходів здійснюється в спеціальний контейнер об´ємом 0,75 куб.м.
  • Послуги з вивезення твердих побутових відходів включають: збирання ТПВ, через спорожнення контейнерів, перевезення, утилізацію /видалення/ знешкодження/ захоронення ТПВ
  • Учасник здійснює перевезення твердих побутових відходів за допомогою спеціальних транспортних засобів, типи та кількість яких визначається на власний розсуд з урахуванням графіку вивозу твердих побутових відходів.
  • Спеціалізовані транспортні засоби мають бути технічно справними та заправлені паливно-мастильними матеріалами
  • Вивезення ТПВ повинно здійснюватись тільки на об´єкти поводження з побутовими відходами, які мають необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством.
  • Виконавець повинен мати достатню кількість працівників відповідної кваліфікації.
  • Виконавець повинен під час надання послуг куруватись правилами охорони праці, забезпечити працівників необхідними засобами і використовувати їх за призначенням.
  • Ціна пропозиції вказується з урахуванням витрат на страхування, надання транспортних засобів, навантаження, перевезення до місця вивантаження відходів, сплати податків і зборів (обов´язкових платежів), що сплачуються, або мають бути сплачені.
  • Зауваження з боку Змовника щодо надання послуг повинні бути усунені протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати направлення відповідної вимоги на адресу Виконавця.

 

 

21161

Закупівля: UA-2022-12-21-020550-a

Опубліковано: 21.12.2022 р.

Назва предмета закупівлі:

Електрична енергія (електрична енергія та супутні послуги, гуртожитки університету)

(ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія)

Вид процедури:

Відкриті торги з особливостями

Обгрунтування технічних та якісних характеритик

Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення». Для забезпечення безперервного надання послуг з постачання електричної енергії споживачу постачальник зобов'язується здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в обсягах, що за належних умов забезпечать задоволення попиту на споживання електричної енергії споживачем. Постачальник електричної енергії зобов’язується якісно надавати послуги у відповідності до вимог постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання комунальних послуг. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства.

Обгрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення

Обґрунтування розміру бюджетного призначення визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів, розраховується як добуток необхідного обсягу товарів/послуг та ціни (тарифу), затвердженої відповідним нормативно-правовим актом (Постанова НКРЕКП від 11.08.2021 року № 859), розрахунок здійснено на підставі тарифу на електичну енергію за фіксованою ціною у розмірі 1.68 грн. за 1 кВт*год з ПДВ для побутового споживача, враховуючи фактичне споживання електричної енергії. Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2022 рік.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Закупівля проводиться на очікувану вартість, після затвердження кошторису на 2023 рік сума може бути змінена у відповідності до нього.

Очікувана вартість предмета закупівлі

1 186 080 грн з ПДВ

21089

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

1

Назва предмета закупівлі

ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія

Електрична енергія (електрична енергія та супутні послуги, корпуси університету)

2

Вид процедури

Відкриті торги з особливостями

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2022-12-09-006728-a

4

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Параметри якості електричної енергії в точках приєднання Споживача у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (ДСТУ EN 50160:2014).

Постачання електричної енергії замовнику (споживачу) повинні відповідати нормам чинного законодавства України:

  • Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII;
  • Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310;
  • Кодексу системи передачі, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 309;
  • Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 312;
  • інших нормативно-правових актів, прийнятих на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства.

5

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Закупівля проводиться на очікувану вартість, після затвердження кошторису на 2023 рік сума може бути змінена у відповідності до нього.

6

Очікувана вартість предмета закупівлі

2 552 000 грн з ПДВ

7

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.

Метод, застосований для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі: розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів, розраховується за такою формулою:

ОВрег = V × Цтар,

де: ОВрег – очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів;

V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується;

Цтар – ціна (тариф) за одиницю товару/послуги.

Очікуване споживання на 2023 рік – 440000 кВт*год.

Тариф на момент проведення процедури закупівлі – 5,8 грн з ПДВ.

Ціна на ринку на електричну енергію підтверджується інформацією ДП «Оператор ринку», які викладено на його офіційному сайті за адресою в мережі Internet https://www.oree.com.ua.

Загальна вартість предмета закупівлі на 2023 рік становить 2 552 000 грн з ПДВ (440000*5,8= 2 552 000 грн).

 

20991

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Криворізький державний педагогічний університет; пр. Гагаріна, 54, м. Кривий Ріг 50086; код за ЄДРПОУ – 40787802;

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і
частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
код національного класифікатора України ДК021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 98110000-7“Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій” ( Послуги з акредитації освітніх програм) за спеціальностями:

- Послуги з акредитації освітніх програм за спеціальністю 014 “Українська мова і література, зарубіжна література. Редагування освітніх видань” другий (магістерський рівень вищої освіти). Послуги з акредитації освітніх програм за спеціальністю 014 “Українська мова і література, зарубіжна література. Англійська мова” другий (магістерський рівень вищої освіти). Послуги з акредитації освітніх програм за спеціальністю 014 “Українська мова і література, зарубіжна література. Психологія” другий (магістерський рівень вищої освіти);

3.1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-28-004875-a

- Послуги з акредитації освітньої програми за спеціальністю 011 “Соціально - педагогічна робота з дітьми та молоддю” другий (магістерський рівень вищої освіти);

3.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-28-005163-a

- Послуги з акредитації освітньої програми за спеціальністю 014 “Інформатика. Програмування” другий (магістерський рівень вищої освіти);

3.3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-28-005354-a

- Послуги з акредитації освітньої програми за спеціальністю 014 “Математика. Інформатика” другий (магістерський рівень вищої освіти);

3.4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-28-005497-a

- Послуги з акредитації освітньої програми за спеціальністю 035 “Філологія. Переклад (перша - англійська) ” другий (магістерський рівень вищої освіти).

3.5. Ідентифікатор закупівлі:UA-2022-10-28-005695-a.

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері акредитації освітніх програм. Акредитація освітніх програм проводиться у відповідності до норм чинного законодавства, включаючи Закон України “Про освіту” від 05.09.2017 № 2145-VIII та “Про вищу освіту” від 01.07.2014 № 1556-VII, Постанова Кабінету Міністрів України “про ліцензування освітніх послуг” від 29.08.2003 р. № 1380, Наказ Міністерства освіти і науки України від 11.07.2019р. №977 “Про затвердження Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти”, Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.05.2016р. №498 “Про деякі питання проведення акредитації напрямків підготовки, спеціальностей” тощо. Відповідно до ст. 17 Закону України “Про вищу освіту” від 01.07.2014р. №1556-VII та п.1 Статуту Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти (далі — НАЗЯВО), є повністю діючим колегіальним, уповноваженим на реалізацію державної політики у сфері забезпечення якості вищої освіти. Відповідно ч.6 п. 1, ст. 18 Закону України “Про вищу освіту” від 01.07.2014р. №1556-VII , НАЗЯВО проводить акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти. НАЗЯВО під час реалізації державної політики у сфері забезпечення якості вищої освіти взаємодії з Кабінетом Міністрів України, Міністерством освіти і науки України, іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади, Національною академією наук України та Національними галузевими академіями наук, органами місцевого самоврядування, громадськими об'єднаннями, підприємствами, установами та організаціями, науковими установами і закладами вищої освіти зарубіжних країн, а також міжнародними організаціями в галузі вищої освіти, та наділене виключним правом надання послуг з акредитації освітніх програм в Україні.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2022 рік Криворізького державного педагогічного університету за КПКВ 2201160 “підготовка кадрів закладами вищої освіти та забезпечення діяльності їх баз ”становить 400 500,00 грн.(чотириста тисяч п'ятсот грн. 00 коп.) без ПДВ.

Вартість однієї освітньої програми, відповідно до Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженого наказом МОН України від 11.07.2019р. No977, наданого НАЗЯВО на момент проведення закупівлі. Заплановано в бюджетному запиті – 5 (п'ять) освітніх програм. Кількість: - 7 (сім) послуг.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 400 335,68. без ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувану вартість розраховано на підставі розрахунку ціни Договору-вартості надання послуг. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 за методом цін відповідних закупівель (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг.

 

 

20551

Код ДК 021:2015 - 98110000-7 – Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій; Послуги з акредитації освітніх програм; Обсяг закупівлі Спеціальність - 054 Соціологія, - 022 Дизайн, - 022 Дизайн, - 016 Спеціальна освіта, - 012 Дошкільна освіта, - 015 Професійна освіта; Процедура закупівлі: Переговорна процедура.

Очікувана вартість предмета закупівлі “Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій”, для забезпечення потреб Криворізького державного педагогічного університету, код національного класифікатора України ДК021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 98110000-7“Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій” ( Послуги з акредитації освітніх програм). Загальна сума: 405 913,77 грн. (чотириста п’ять тисяч дев’ятсот тринадцять грн. 77 коп.) без ПДВ.

Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч.2 ст.40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутністю конкуренції з технічних причин яка має бути документально підтверджена замовником.

Для забезпечення та підтвердження належного рівня освітніх послуг, які надаються академією відповідно до положень його Статуту, з метою оцінювання освітньої програми та освітньої діяльності закладу вищої освіти, на виконання вимог Закону України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 р. № 1556-VII необхідно провести акредитацію навчального закладу (напряму підготовки, спеціальності) з врахуванням норм Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти (затверджене Наказом Міністерства освіти і науки України від 11.07.2019 р. № 977) та Постанови Кабінету Міністрів України 23.12.2015 р. № 1117 «Про затвердження форми сертифіката про акредитацію освітньої програми, порядку оформлення, переоформлення, видачі, зберігання та обліку таких сертифікатів». Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 11.07.2019 р. № 977 «Про затвердження Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти» акредитація здійснюється Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти, яке є постійно діючим колегіальним органом, уповноваженим Законом України “Про вищу освіту” на реалізацію державної політики у сфері забезпечення якості вищої освіти та у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства та Статутом, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 15.04.2015 р. № 244 «Про утворення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти» (із змінами).

19449

Код ДК 021:2015 - 65310000-9 Розподіл електричної енергії; Послуги з розподілу електричної енергії; Обсяг закупівлі — 352000 кВт— послуги з розподілу електричної енергії; Процедура закупівлі: Переговорна процедура.

Очікувана вартість предмета закупівлі “Розподіл електричної енергії”, для забезпечення потреб Криворізького державного педагогічного університету, код національного класифікатора України ДК021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 65310000-9 “Розподіл електричної енергії” (Послуги з розподілу електричної енергії). Загальна сума: 330 874,37 грн. (триста тридцять тисяч вісімсот сімдесят чотири грн. 37 коп.) з ПДВ, згідно тарифам, які встановлені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі — НКРЕКП), щодо встановлення тарифів на послуги з розподілу електричної енергії на 2022 рік із застосуванням стимулюючого регулювання.

Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч.2 ст.40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутністю конкуренції з технічних причин яка має бути документально підтверджена замовником.

Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» «розподіл електричної енергії – це діяльність із транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії». Послуги з розподілу електричної енергії надають оператори систем розподілу (суб’єкти природних монополій) за тарифами, які встановлюються НКРЕКП.

Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (постанова НКРЕКП від 27.12.2017 №1470) територія провадження діяльності оператора системи розподілу визначається за місцем розташування об’єктів електроенергетики, призначених для розподілу електричної енергії, що перебувають у власності ліцензіата, та до яких приєднані електричні мережі споживачів, які живляться від мереж ліцензіата.


Постановою НКРЕКП від 16.11.2018 № 1440 АТ «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» видано ліцензію на право провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії у межах місць провадження господарської діяльності, а саме на території Дніпропетровської області.

Відповідно до ст.5 Закону України «Про природні монополії» та п.7 Розпорядження Антимонопольного комітету України №874-р від 28.11.2012 року «Про затвердження складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», яким встановлено, що зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується щомісяця до 20 числа на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України. На офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України в зведеному переліку суб’єктів природних монополій зазначено, що АТ «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» займає монопольне (домінуюче) становище на ринку розподілу електричної енергії на закріпленій території (Дніпропетровська область).

 

 

18109

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 No 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 ПЕРЕГОВОРНА ПРОЦЕДУРА

Закупівля: UA-2022-01-14-002212-c

Опубліковано: 14.01.2022 р.

Назва предмета закупівлі:

Електрична енергія (універсальна послуга для гуртожитків)

(ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія)

Обгрунтування технічних та якісних характеритик

Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення». Для забезпечення безперервного надання послуг з постачання електричної енергії споживачу постачальник зобов'язується здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в обсягах, що за належних умов забезпечать задоволення попиту на споживання електричної енергії споживачем. Постачальник електричної енергії зобов’язується якісно надавати послуги у відповідності до вимог постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання комунальних послуг

Обгрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення

Обґрунтування розміру бюджетного призначення визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів, розраховується як добуток необхідного обсягу товарів/послуг та ціни (тарифу), затвердженої відповідним нормативно-правовим актом (Постанова НКРЕКП від 11.08.2021 року № 859), розрахунок здійснено на підставі тарифу на електичну енергію за фіксованою ціною у розмірі 1.68 грн. за 1 кВт*год з ПДВ для побутового споживача, враховуючи фактичне споживання електричної енергії. Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2022 рік.

Обґрунтування застосування переговорної процедури

  1. Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: «якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин». Відповідно до положень ч. 1 ст. 1 Закону України “Про ринок електричної енергії”, універсальна послуга – постачання електричної енергії побутовим та малим не побутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до цього Закону, на всій території України.Частиною 2 статті 58 Закону України «Про ринок електричної енергії» передбачено, що побутові споживачі та малі непобутові споживачі мають право на отримання універсальних послуг відповідно до цього Закону. Відповідно до п. 13 розділу XVII Закону України "Про ринок електричної енергії", електрична енергія, що купується у постачальника універсальних послуг та споживається:...юридичними особами, які є власниками (балансоутримувачами) майна, ... гуртожитків, ... оплачується за цінами, за якими постачальник універсальних послуг здійснює постачання електричної енергії побутовим споживачам. Відповідно до Житлового кодексу України, гуртожитки входять до складу приміщень, що віднесені до житлового фонду, який призначений для проживання громадян. Відповідно до п. 15 Примірного положення про користування гуртожитками, затвердженого постановою КМУ від 20 червня 2018 р. №498, плата за проживання у гуртожитку включає, зокрема, витрати на оплату житлово-комунальних послуг (послуги з управління гуртожитком, послуги з постачання теплової енергії, гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, постачання та розподілу природного газу, електричної енергії, послуги з поводження з побутовими відходами). Отже, електричну енергію, що закуповується для забезпечення потреб гуртожитків, слід розцінювати як таку, що має бути спожита побутовими споживачами. Таким чином, гуртожитки Криворізького державного педагогічного університету підпадають під визначення «населення, яке розраховується з ліцензіатом за загальним розрахунковим засобом обліку». За такої умови закупівля електричної енергії для забезпечення потреб гуртожитків має бути здійснена в постачальника універсальних послуг. Положення про покладення спеціальних обов’язків на учасників ринку електричної енергії для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії», затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2019 №483 (із змінами). Відповідно до пункту 6 Положення №483: фіксована ціна на електричну енергію для побутових споживачів встановлюється Кабінетом Міністрів України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.08.2021 №859 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 05 червня 2019 р. №483 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», фіксовані ціни на електричну енергію для побутових споживачів становлять з 1 жовтня 2021 р. по 30 квітня 2022 р. включно 1,68 грн. за 1 кВт/год (з урахуванням податку на додану вартість). Орієнтовна вільна ціна електричної енергії за якою її може поставити незалежний постачальник (по розрахунку за грудень 2021 року ) з урахуванням тарифу послуг розподілу та передачі орієнтовно становить 4,60 грн./кВт/год. з ПДВ та значно перевищує встановлені державою тарифи. Криворізький державний педагогічний університет є неприбутковою бюджетною установою. Для дотримання принципу максимальної економії, з метою недопущення перевитрат коштів державного бюджету та забезпечення найбільш економічно вигідних умов закупівлі КДПУ вважає доцільним скористатися своїм правом на універсальну послугу та проведення переговорної процедури для закупівлі електричної енергії на умовах універсальної послуги. Відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 26.10.2018 №1268 на території Дніпропетровської області функції постачальника універсальних послуг виконує ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» (код ЄДРПОУ 42082379). Постановою НКРЕКП від 14.06.2018 №429 ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» видана ліцензія на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу. Мешканці гуртожитків, які знаходяться на балансі Криворізького державного педагогічного університету за адресами: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг Гуртожиток №1-пр. Гагаріна, 54а; Гуртожиток №2-вул. Олександра Васякіна, 54а, Гуртожиток №3; вул. Олександра Васякіна, 54а; гуртожиток №4-вул. Героїв АТО, 79б; Гуртожиток №4-вул. Героїв АТО, 79б, відносяться до категорії «побутові споживачі» та мають право отримувати електричну енергію за фіксованим тарифом у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №238 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 483». Враховуючи вищевикладене, постачати електричну енергію для потреб мешканців гуртожитку може виключно постачальник універсальних послуг, який здійснює свою діяльність на території Дніпропетровської області, а саме ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ». На підставі вищезазначеного, запропоновано провести переговори стосовно закупівлі Через відсутність конкуренції з технічних причин підтверджується діючими нормативно-правовими актами, відповідно до яких суб’єкта господарювання (ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ».) наділено обов’язком виконання функцій спеціального суб`єкта (постачальник універсальної послуги) на певній території (Дніпропетровської області). Закон України «Про ринок електричної енергії»; Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 26.10.2018 №1268 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо передачі даних побутових та малих непобутових споживачів постачальнику електричної енергії, на якого відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» покладається виконання функції універсальної послуги на закріпленій території».згідно предмету «Електрична енергія» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09310000-5 «Електрична енергія» з ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ».
18092

Код ДК 021:2015 - 65100000-4 Послуги з розподілу води та супутні послуги; Централізоване водопостачання та централізоване водовідведення; Обсяг закупівлі — 38000 м3 — послуги з централізованого водопостачання; 38000 м3 — послуги з централізованого водовідведення. Процедура закупівлі: Переговорна процедура.

Очікувана вартість предмета закупівлі "Послуги з розподілу води та супутні послуги", для забезпечення потреб Криворізького державного педагогічного університету, код національного класифікатора України ДК021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 65100000-4 “Послуги з розподілу води та супутні послуги” (централізоване водопостачання та централізоване водовідведення). Загальна сума: 1 191 984,00 грн. (один мільйон сто дев’яносто одна тисяча дев’ятсот вісімдесят чотири грн. 00 коп.) з ПДВ, згідно тарифам, які встановлює Національна комісія з регулювання енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).

Згідно ч.1 ст.40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.

Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч.2 ст.40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутністю конкуренції з технічних причин яка має бути документально підтверджена замовником.

Відповідно до Закону України «Про природні монополії» та Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного Переліку суб’єктів природних монополій» підприємство Комунальне підприємство «Кривбасводоканал» включене до зведеного Переліку суб’єктів природних монополій станом на 31.10.2017р. в позиції №134, як суб’єкт, що займає монопольне становище у Дніпропетровській області у сфері централізованого водопостачання та водовідведення.

Абз. 2 ч. 1 ст. 12 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 р. № 2210-III (далі – Закон № 2210) передбачено, що суб’єкт господарювання займає монопольне (домінуюче) становище на ринку, якщо на цьому ринку у нього немає жодного конкурента. Згідно ст. 5 Закону України «Про природні монополії», а також інформації згідно п. 18 Зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеного на офіційному веб-сайті (http://www.amc.gov.ua), Комунальне підприємство «Кривбасводоканал» є відокремленим структурним підрозділом дані про що містяться в ЄДР, є суб’єктом природних монополій, тобто виробляє (реалізує) товари (послуги) на ринку, що перебуває у стані природної монополії. Інформація щодо переліку суб’єктів природних монополій, розміщена на офіційному веб-порталі АКМУ, є офіційною інформацією державного органу.
Враховуючи ті обставини, що відомості про Комунальне підприємство «Кривбасводоканал» внесені до зведеного переліку суб’єктів природних монополій, здійснення закупівлі послуг з централізованого водопостачання іншими учасниками не є можливим, а тому з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику необхідно застосувати переговорну процедуру закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення» (Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - ДК 021:2015: 65100000-4 Послуги з розподілу води та супутні послуги) з Комунальним підприємством «Кривбасводоканал» за відсутністю конкуренції з технічних причин.

Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) окремими законами України визначаються особливості здійснення закупівлі послуг у сфері водопостачання та водовідведення. На сьогодні відсутні окремі закони, які регулюють питання централізованого водопостачання та водовідведення у зв’язку з чим, закупівлю послуг у сфері послуги з розподілу води та супутні послуги необхідно здійснювати у порядку та за процедурами, передбаченими ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015року № 922-VIII . Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, у зв’язку з об’єктивною відсутністю конкуренції з технічних причин щодо постачання предмету закупівлі має бути застосована переговорна процедура закупівлі. Документальним підтвердженням підстави для застосування переговорної процедури закупівлі, що підтверджує винятковість ситуації щодо неможливості застосувати іншу, конкурентну процедуру закупівлі є Зведений Перелік суб’єктів природних монополій розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України www.amc.gov.ua. Згідно п.7 Порядку «Складання та ведення зведеного переліку суб'єктів природних монополій» затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28 листопада 2012 року №874-р, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 грудня 2012 року за №2119/22431 Антимонопольний комітет України та його територіальні відділення складають та ведуть електронні версії відповідного переліку суб’єктів природних монополій. Перелік суб’єктів природних монополій в установленому порядку розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua).

 

18091

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Код ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (послуга з постачання теплової енергії): Теплова енергія для потреб навчальних корпусів,гуртожитків,орендарів; Обсяг закупівлі — 1834 Гкал; Процедура закупівлі: Переговорна процедура
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені
методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку,
збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни,
що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних
майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо;
2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників (дилерів), постачальників;
3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при
розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або
минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів інеземних валют).
Відповідно до вказаної методики, при визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі
товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості
предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладання договорів.
Згідно ч. 1 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі
використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про
закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з
одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі
застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст.
40 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі така процедура може бути застосована у разі
відсутності конкуренції з технічних причин. Варто зазначити, що КПТМ
«Криворіжтепломережа» м. Кривий Ріг, пров. Дежньова, буд. 9, Дніпропетровської обл.,
50000 є суб’єктом природних монополій з транспортування теплової енергії
магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами відповідно до Зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеному на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України, станом на 30.11.2021 за номером 169 (стор. 362).
Крім цього, теплова мережа Криворізького державного педагогічного університету
приєднана безпосередньо до мережі КПТМ «Криворіжтепломережа» (відповідно до актів
розмежування експлуатаційної відповідальності сторін), у зв’язку з відсутністю будь-якої
іншої мережі з транспортування теплової енергії. Тому підключення до будь-якої іншої
теплової мережі для забезпечення університету тепловою енергію є неможливим.
Виходячи з цього, замовник може для закупівлі предмету «Код ДК 021-2015: 09320000-8 –
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (послуга з постачання теплової енергії для потреб навчальних корпусів, гуртожитків, орендарів)», застосувати переговорну процедуру відповідно до положення абз. 4 пункту 2 частини другої статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», відсутність конкуренції з технічних причин.
Очікувана вартість предмета закупівлі складає: 4 988 877,88 грн. з ПДВ і визначена відповідно до тарифів КПТМ «Криворіжтепломережа».
Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування
закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється
відповідно до річного плану. В Криворізькому державному педагогічному університеті
затверджено кошторис на 2022 рік в якому зокрема передбачаються видатки на закупівлю
теплової енергії. Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання
надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов’язань та
здійснення платежів для виконання Криворізьким державним педагогічним
університетом своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до
бюджетних призначень.

 

18009

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру
бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Код ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція(теплова енергія):
Теплова енергія для потреб навчальних корпусів; Обсяг закупівлі — 400 Гкал;
Процедура закупівлі: Переговорна процедура (скорочена)
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Міністерством розвитку
економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика
визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 No275, якою передбачені
методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку,
збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни,
що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних
майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо;
2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників (дилерів), постачальників;
3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при
розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або
минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів інеземних валют).
Відповідно до вказаної методики, при визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі
товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості
предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладання договорів.
Згідно ч. 1 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі
використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про
закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з
одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі
застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст.
40 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі така процедура може бути застосована у разі
відсутності конкуренції з технічних причин. Варто зазначити, що КПТМ
«Криворіжтепломережа» м. Кривий Ріг, пров. Дежньова, буд. 9, Дніпропетровської обл.,
50000 є суб’єктом природних монополій з транспортування теплової енергії
магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами відповідно до Порядку
складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій, затвердженого
розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 р. No874-р та
Зведеного переліку суб’єктів природних монополій станом на 31.12.2020 р.
Крім цього, теплова мережа Криворізького державного педагогічного університету
приєднана безпосередньо до мережі КПТМ «Криворіжтепломережа» (відповідно до актів
розмежування експлуатаційної відповідальності сторін), у зв’язку з відсутністю будь-якої
іншої мережі з транспортування теплової енергії. Тому підключення до будь-якої іншої
теплової мережі для забезпечення університету тепловою енергію є неможливим.
Виходячи з цього, замовник може для закупівлі предмету «Код ДК 021-2015: 09320000-8 –
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (для потреб навчальних корпусів)», застосувати
переговорну процедуру відповідно до положення абз. 4 пункту 2 частини другої статті 40 ЗУ «Про
публічні закупівлі», відсутність конкуренції з технічних причин.
Очікувана вартість предмета закупівлі складає: 1 476 740,00 грн. з ПДВ і визначена відповідно до
тарифів КПТМ «Криворіжтепломережа».
Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування
закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється
відповідно до річного плану. В Криворізькому державному педагогічному університеті
затверджено кошторис на 2021 рік в якому зокрема передбачаються видатки на закупівлю
теплової енергії. Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання
надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов’язань та
здійснення платежів для виконання Криворізьким державним педагогічним
університетом своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до
бюджетних призначень.

17877
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30