Кафедра зоології та методики навчання біології
Природничий факультет

1 1  1 2

 

 

 

 

 

 

Співпраця кафедри зоології та методики навчання біології з вчителями біології міста є доволі різноплановою та плідною. Вона полягає не тільки в проходження виробничої педагогічної практики в закладах освіти та консультативній роботі при підготовці конкурсних робіт Малої Академії наук (МАН). Традиційною та взаємокорисною є сумісна робота викладачів кафедри з Центрально-міським районним об’єднанням вчителів біології (ЦМРМОВБ), яка триває не одне десятиліття. Проводились неодноразові екскурсії до унікальних природних екосистем Криворіжжя (Державного ландшафтного заказника «Червона балка Північна», Геологічної пам’ятки природи «Сланцеві скелі», Балки Ковальська, лісопаркової зони Карачунівського водосховища, Свистунової балки, парку «Веселі Терни», змішаної колонії чапель на узбережжі Південного водосховища (проектований орнітологічний заказник), парків та скверів міста тощо. Раніше, в до карантинний час, регулярно проводились орнітологічні тренінги з метою ознайомлення з методичними підходами до організації польових зборів.

Нещодавно, 25.02.2021, за ініціативою Відділу освіти виконкому Центрально-міської районної в місті ради та ЦМРМО вчителів біології, проведений вебінар «Орієнтації педагогів на формування само ефективності учнів через психологічні механізми рефлексії, самомотивації, самопідтримки, емоційної саморегуляції» в Meet за участю старшого викладача кафедри зоології та методики навчання біології Валерія Віталійовича Коцюруби з доповіддю «Як зробити оточуючий світ своєю лабораторією». В вебінарі прийняли участь близько 20 учасників. Під час вебінару заслухані цікаві доповіді вчителів біології Левкової Лариси Валентинівни «Вибір підходів до розвитку само ефективності особистості засобами навчального предмету» (КЗОШ I-III ст. №8), Скалюк Олени Миколаївни «Самоефективність в освітній діяльності як компонент самосвідомості старшокласників» (КЗШ I-III ст. №60), практичного психолога Корнєєнкової Юлії Олегівни «Рефлексія як засіб підвищення самомотивації та емоційної саморегуляції учнів» (КЗОШ I-III ст. №8).

1 3 1 4

 

Надзвичайно позитивні емоції від вебінару, від почутих доповідей, обговорення питань, особливої ненав’язливої творчої та в певній мірі домашньої атмосфери, спілкування однодумців. Є надія на продовження співпраці, вже не в дистанційному форматі, а спілкуванні наживо.

14666
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Квітень 2021
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30