В рамках партнерської співпраці відбулась зустріч аспірантів кафедри педагогіки Криворізького державного педагогічного університету з д.п.н., професором кафедри педагогіки і психології Коломийського навчально-наукового інституту Прикарпатського національного університету ім. Василя Стефаника, професором Лаппо Віолеттою Валеріївною.
Тема зустрічі: "Визначальні чинники організації науково-педагогічної діяльності в умовах сучасного інформаційного простору" охопила низку питань мотиваційного підгрунтя дослідницької діяльності, особливостей формування інформаційного простору сучасного науковця, розвитку комунікативних компетентностей та організації праці дисертанта. У процесі обговорення означених питань учасники дійшли спільного висновку про необхідність обміну досвідом між старшим та молодшим поколіннями науковців з огляду на стрімкі зміни й інформатизацію сучасної педагогічної науки.
На завершення проф. Лаппо В. запропонувала започаткувати проєкт "Подаруй колегам книгу" з метою обміну науковими, навчальними, методичними виданнями ЗВО - партнерів. Першим кроком став подарунок авторки електронної версії навчально-методичного посібника "Педагогічна інноватика".
Модератор зустрічі д-р. пед. наук, завідувач кафедри педагогіки Криворізького державного педагогічного університету, проф. Т. Дороніна наголосила на важливості активізації партнерства між науковцями та висловила сподівання на подальшу співпрацю в різних форматах.

Свої враження від лекції аспіранти виклали у пості вдячності https://www.facebook.com/photo/?fbid=1656548664492056&set=a.1491057354374522¬if_id=1613650735177479¬if_t=feedback_reaction_generic_tagged&ref=notif.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 899
Освітньо-наукова програма (зі змінами 2021 р.).
Навчальний план аспірантури (зі змінами 2021 р.).
Форма навчання - денна, заочна
Галузь знань - 01 Освіта/Педагогіка
Шифр і назва спеціальності - 011 Освітні, педагогічні науки
Рівень вищої освіти - доктор філософії
Розпочато з 01.10 2019 р.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 610
Шановні аспіранти, звертаємо Вашу увагу на оновлену програму із виробничої практики (PhD ІІІ курс)
Спеціальність: 011 Освітні, педагогічні науки
| Програма науково-викладацької практики (2021 р.) |
професор, д-р. пед. наук Т.Дороніна, доцент, канд. пед. наук С.Щербина |
завантажити | |
Програма науково-педагогічної практики, відповідно до змін у НП та ОНП_2019 р. у 2021 р. |
професор, д-р. пед. наук Дороніна доцент, канд. пед. наук С.Щербина |
завантажити | |
| . |
Програма виробничої практики здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії |
завантажити |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 363
СИЛАБУСИ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН
аспірантів (PhD)
Спеціальність: 011 Освітні, педагогічні науки
викладання яких забезпечує кафедра педагогіки у 2020-2021 н.р.
|
Дисципліна |
Розробники програми |
Посилання |
ВИБІРКОВІ ДИСЦИПЛІНИ
|
||
|
Методологія педагогіки |
||
|
Методика організації історико-педагогічних досліджень |
||
|
Гендерний вимір теорії та історії педагогіки |
||
|
Дидактика вищої школи |
професор, д-р. пед. наук Т. М. Мішеніна |
завантажити |
|
Актуальні питання дидактики |
професор, д-р. пед. наук Т. М. Мішеніна |
завантажити |
| Методика організації науково-педагогічних досліджень |
професор, д-р. пед. наук Т. О. Дороніна доцент, канд. пед. наук А. М. Король |
завантажити |
|
Педагогічна компаративістика |
професор, д-р. пед. наук В. А. Гаманюк |
завантажити |
| Наукові засади організації педагогічного процесу у вищій школі |
професор, д-р. пед. наук Т. О. Дороніна доцент, канд. пед. наук О. С. Білоус |
завантажити |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 300
Шановні аспірантки та аспіранти! Можливо Вас зацікавить інформація про курси Prometheus та Prometheus+ (https://prometheus.org.ua/?utm_source=sendy&utm_medium=email&utm_campaign=email-freshdigest).

- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 498
05.10.2020 відбулася традиційна для початку навчального року зустріч аспірантів та викладачів кафедри педагогіки, присвячена нагальним питанням організації освітнього процесу. Під час зустрічі було обговорено питання особливостей виконання аспірантами своїх індивідуальних планів в умовах карантинних обмежень, визначено перспективні напрями співпраці викладачів та аспірантів. На засіданні було запропоновано аспірантам долучитися до роботи проблемних груп кафедри відповідно до тематики власних (аспірантських) досліджень, задля розширення їхніх можливостей у доборі емпіричних матеріалів та сприяння апробації тих чи тих дисертаційних узагальнень та висновків. Аспіранти зазначили, що впродовж минулих років викладачі кафедри постійно акцентують увагу на проблемі академічної доброчесності, інформують про цікаві конференції, стажування та наукові видання доступні для наукової апробації. Кафедра забезпечує не лише освітню діяльність, але й намагається крізь призму навчальних дисциплін встановити зв'язок з темами дисертаційних досліджень та окреслити відповідні тематиці досліджень вектори руху. Аспіранти виступили з пропозиціями щодо покращення спільної роботи під час проведення педагогічної практики та активізації наукового спілкування. Було вирішено внести питання щодо педагогічної практики аспірантів до порядку денного найближчого семінару молодих науковців кафедри, для посилення наукової співпраці запрошувати на семінари провідних науковців університету.

- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 318
29.09.2020
На базі кафедри педагогіки відбудеться міжкафедральний фаховий семінар для проведення попередньої експертизи дисертації на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки
Іванової Галини Ігорівни на тему:
«Формування культури розумової праці студентів у процесі навчання математичних дисциплін»
У дисертації здійснено теоретичний аналіз проблеми та запропоновано нове вирішення наукового завдання, яке полягає у виявленні, теоретичному обґрунтуванні дидактичних умов та експериментальній перевірці відповідної їм структурно-функціональної моделі, що сприяє формуванню культури розумової праці студентів у процесі навчання математичних дисциплін. Уперше виявлено та обґрунтовано дидактичні умови формування культури розумової праці студентів у процесі навчання математичних дисциплін; розроблено структурно-функціональну модель формування культури розумової праці, змістовим ядром якої є визначенні дидактичні умови; уточнено структуру розумової праці студентів (ціннісно-мотиваційний, знаннєво-процесуальний, рефлексивно-продуктивний компоненти), критерії (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний) та рівні (початковий, низький, достатній, творчий) її сформованості в процесі навчання математичних дисциплін; подальшого розвитку та конкретизації набуло: поняття «розумова праця», «культура розумової праці», «культура розумової праці студентів»; методи та способи реалізації основних етапів здійснення технології формування культури розумової праці.
Науковий керівник – д-р пед. наук, професор, Лаврентьєва О.О.
Голова засідання – завідувач кафедри педагогіки, д-р пед. наук, професор Дороніна Т.О.
Порядок проведення фахового семінару
14.00-14.05 – відкриття, ознайомлення учасників із документами атестаційної справи та порядком проведення семінару (проф. Т. Дороніна).
14.05-14.10 – виступ наукового керівника (проф. О. Лаврентьєва).
14.10-14.30 – виклад основних положень дисертації (Г. Іванова).
14.30-15.00 – запитання до здобувача, дискусія.
15.00-15.30 - представлення попередньої експертизи дисертації рецензентами (проф. І. Лов'янова, проф. С. Семеріков по 15 хв.).
15.30-15.50 - виступи фахівців щодо проекту висновку міжкафедрального семінару.
15.50-16.00 – підведення підсумків.
(Місце проведення - конференцзал)
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 541

Будь ласка, уточніть інформацію про себе за посиланням тут.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 406
¡ ШАНОВНІ АСПІРАНТИ ТА АСПІРАНТКИ 3 курсу!
(кафедри педагогіки)
Карантинні умови значно обмежили наше спілкування. Практика пройшла з суттєвими (незалежними від нас) ускладненнями, для обговорення яких запрошую вас на зустріч у режимі Zoom конференції орієнтовно 21 квітня 2020 р. (вівторок о 12.20).
Для цього Вам необхідно зареєструватися на платформі Zoom (хто ще не зареєструвався) та заповнити документ (за посиланням), де вказати Ваші “живі” e-mail адреси.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 372











