- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 255
05.10.2020 відбулася традиційна для початку навчального року зустріч аспірантів та викладачів кафедри педагогіки, присвячена нагальним питанням організації освітнього процесу. Під час зустрічі було обговорено питання особливостей виконання аспірантами своїх індивідуальних планів в умовах карантинних обмежень, визначено перспективні напрями співпраці викладачів та аспірантів. На засіданні було запропоновано аспірантам долучитися до роботи проблемних груп кафедри відповідно до тематики власних (аспірантських) досліджень, задля розширення їхніх можливостей у доборі емпіричних матеріалів та сприяння апробації тих чи тих дисертаційних узагальнень та висновків. Аспіранти зазначили, що впродовж минулих років викладачі кафедри постійно акцентують увагу на проблемі академічної доброчесності, інформують про цікаві конференції, стажування та наукові видання доступні для наукової апробації. Кафедра забезпечує не лише освітню діяльність, але й намагається крізь призму навчальних дисциплін встановити зв'язок з темами дисертаційних досліджень та окреслити відповідні тематиці досліджень вектори руху. Аспіранти виступили з пропозиціями щодо покращення спільної роботи під час проведення педагогічної практики та активізації наукового спілкування. Було вирішено внести питання щодо педагогічної практики аспірантів до порядку денного найближчого семінару молодих науковців кафедри, для посилення наукової співпраці запрошувати на семінари провідних науковців університету.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 241
29.09.2020
На базі кафедри педагогіки відбудеться міжкафедральний фаховий семінар для проведення попередньої експертизи дисертації на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки
Іванової Галини Ігорівни на тему:
«Формування культури розумової праці студентів у процесі навчання математичних дисциплін»
У дисертації здійснено теоретичний аналіз проблеми та запропоновано нове вирішення наукового завдання, яке полягає у виявленні, теоретичному обґрунтуванні дидактичних умов та експериментальній перевірці відповідної їм структурно-функціональної моделі, що сприяє формуванню культури розумової праці студентів у процесі навчання математичних дисциплін. Уперше виявлено та обґрунтовано дидактичні умови формування культури розумової праці студентів у процесі навчання математичних дисциплін; розроблено структурно-функціональну модель формування культури розумової праці, змістовим ядром якої є визначенні дидактичні умови; уточнено структуру розумової праці студентів (ціннісно-мотиваційний, знаннєво-процесуальний, рефлексивно-продуктивний компоненти), критерії (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний) та рівні (початковий, низький, достатній, творчий) її сформованості в процесі навчання математичних дисциплін; подальшого розвитку та конкретизації набуло: поняття «розумова праця», «культура розумової праці», «культура розумової праці студентів»; методи та способи реалізації основних етапів здійснення технології формування культури розумової праці.
Науковий керівник – д-р пед. наук, професор, Лаврентьєва О.О.
Голова засідання – завідувач кафедри педагогіки, д-р пед. наук, професор Дороніна Т.О.
Порядок проведення фахового семінару
14.00-14.05 – відкриття, ознайомлення учасників із документами атестаційної справи та порядком проведення семінару (проф. Т. Дороніна).
14.05-14.10 – виступ наукового керівника (проф. О. Лаврентьєва).
14.10-14.30 – виклад основних положень дисертації (Г. Іванова).
14.30-15.00 – запитання до здобувача, дискусія.
15.00-15.30 - представлення попередньої експертизи дисертації рецензентами (проф. І. Лов'янова, проф. С. Семеріков по 15 хв.).
15.30-15.50 - виступи фахівців щодо проекту висновку міжкафедрального семінару.
15.50-16.00 – підведення підсумків.
(Місце проведення - конференцзал)
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 460
Будь ласка, уточніть інформацію про себе за посиланням тут.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 317
¡ ШАНОВНІ АСПІРАНТИ ТА АСПІРАНТКИ 3 курсу!
(кафедри педагогіки)
Карантинні умови значно обмежили наше спілкування. Практика пройшла з суттєвими (незалежними від нас) ускладненнями, для обговорення яких запрошую вас на зустріч у режимі Zoom конференції орієнтовно 21 квітня 2020 р. (вівторок о 12.20).
Для цього Вам необхідно зареєструватися на платформі Zoom (хто ще не зареєструвався) та заповнити документ (за посиланням), де вказати Ваші “живі” e-mail адреси.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 283
Сьогодні, 27 березня 2020 р. 0 12.00 у дистанційному режимі (онлайн-конференція) відбулося засідання кафедри педагогіки, на якому були розглянуті деякі питання, а саме: про стан методичної бази із комп’ютеризації викладання педагогічних дисциплін, заслухана інформація Т.О. Дороніної щодо звітування аспірантів та здобувачів третього року навчання про виконання індивідуальних планів роботи за перше півріччя 2019-2020 н.р., розглянуто питання про підготовку до проведення 30 березня 2020 року у дистанційному режимі регіонального науково-методичного семінару «Неперервна освіта для сталого розвитку: теоретико-методологічні та педагогічні аспекти».
Завідуюча кафедрою Т.О. Дороніна акцентувала увагу викладачів кафедри на необхідності надавати здобувачам вищої освіти освітніх послуг на рівні стандартів вищої освіти в повному обсязі з використанням технологій дистанційного навчання, нагадала про необхідність постійного здійснення наповнення електронних навчальних курсів на платформі MOODLE та на кафедральній скриньці, своєчасне розміщення навчальних матеріалів для роботи студентів під час карантину. Викладачі кафедри відчули гарну можливість колективної взаємодії та плідної праці. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 402
Набуття здобувачами вищої освіти ступеня доктора філософії соціальних навичок (soft skills) відбувається впродовж всього навчання, оскільки їхня наявність надзвичайно важлива для професійного становлення фахівця педагогічної сфери, вони – запорука ефективної співпраці між усіма суб’єктами освітнього процесу.
Важливо пам’ятати, що «soft skills» – соціологічний термін, який відноситься до емоційного інтелекту людини, свого роду перелік особистих характеристик, які так або інакше пов’язані з ефективною взаємодією з іншими людьми. Це навички, прояв яких достатньо важко виявляти, безпосередньо визначати, перевіряти, наочно демонструвати. До цієї групи належать індивідуальні, комунікативні та управлінські навички. Поняття «soft skills» пов’язане з тим, яким чином люди взаємодіють між собою, тобто «м’які» навички рівною мірою необхідні як для повсякденного життя, так і для роботи» (Детально тут).
Перелік soft skills, формування яких забезпечується
ОНП 011 Освітні, педагогічні науки
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 1196
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 162
Педагогічна практика аспірантів (PhD) відіграє ключову роль в підготовці докторів філософії
за освітньо-науковою програмою 011 Освітні педагогічні науки.
Криворізький державний педагогічний університет покликаний підготувати нову генерацію фахівців освітньої галузі, здатних до реалізації державних програм із розвитку вітчизняної системи освіти на високому професійному рівні.
Мета практики: набуття навичок здійснення освітнього процесу в закладі вищої освіти,
формування умінь викладацької діяльності
(викладання спеціальних дисциплін, організація навчальної діяльності студентів)
та науково-методичної роботи.
Програма виробничої практики здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії
(спеціальність 011 Освітні педагогічні науки).
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 170
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 264