metodika-liri.jpg

Психологічною службою КДПУ проводиться опитування серед студентів 1-2 курсів з метою вивчення особливостей міжособистісних відносин, психологічного клімату в студентських колективах. Результати опитування будуть використані задля створення умов для підвищення рівня згуртованості студентських груп, формування сприятливого психологічного клімату в студентських колективах.

Спілкування відіграє важливу роль у житті та діяльності кожної людини. Важливим аспектом спілкування є міжособистісні відносини, які формуються та реалізуються в ньому. Міжособистісні відносини в групі є показником її психологічного клімату. Сформований позитивний, сприятливий психологічний клімат у групі, покращує настрій студентів, сприяє розвитку їхнього творчого потенціалу, впливає на бажання продовжити навчання в цьому колективі, ефективно застосовувати свої здібності тощо.

Актуальність даної проблеми також полягає в тому, що у зв’язку з переходом на дистанційну форму навчання молодь стикається з новими труднощами на шляху побудови міжособистісних відносин в групі, що значно впливає на емоційний стан, навчальну мотивацію та особистісний розвиток студентів.

Пропонуємо Вам взяти участь у психодіагностичному дослідженні щодо визначення психологічних особливостей міжособистісних відносин, психологічного клімату в студентських колективах:

1. Анкета для студентів «Я і моя група» – визначення особливостей соціально-психологічного клімату в колективі.

2. Методика «q-сортування» В. Стефансона – визначення шести основних тенденцій поведінки людини в реальній групі: залежність, незалежність, товариськість, нетовариськість, «прийняття боротьби» і «уникнення боротьби». 

3. «Особистісний опитувальник (EPQ)» Г. Айзенка – вивчення індивідуально-психологічних рис особистості з метою діагностики ступеня вираженості властивостей, що розглядаються як суттєві компоненти особистості: нейротизму, екстра-інтроверсії та психотизму. 

 

18501

psy_service_4.jpg

Після вступу в університет першокурсники стикаються з необхідністю адаптуватися до нового для них культурно-освітнього середовища. Пропонуємо Вам взяти участь у психодіагностичному дослідженні щодо визначення психологічних особливостей адаптації студентів-першокурсників:

1. Методика «Адаптованість студентів в ЗВО» Т. Дубовицької, А. Крилової – визначення рівня адаптації студентів до групи та навчальної діяльності.

2. Методика "Самооцінка психічних станів" за Г. Айзенком – дозволяє оцінити деякі неадаптивні стани (тривога, фрустрація, агресія) і властивості особистості (тривожність, фрустрованість, агресивність і ригідність). 

3. Шкала депресії А. Бека – виявлення негативних емоційних станів, зокрема, депресії та ступеня тяжкості депресивних розладів. 

4. Опитувальник копінг-стратегій (WCQ) Р. Лазаруса, С. Фолкмана (в адаптації Т. Крюкової, О. Куфтяк, М. Замишляєвої) – визначення стратегій копінг-поведінки та саморегуляції студентів-першокурсників.

З результатами дослідження можна ознайомитися в прикріпленому файлі

17157

завантаження-7.jpg

Шановні студенти, пропонуємо вам пройти коротке опитування до "Дня психічного здоров'я"

З результатами опитування можна ознайомитися тут

17029
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Червень 2022
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30